مدیرکل امور زنان آموزش‌وپرورش: باید تصویری دست‌یافتنی از حضرت زینب (س) برای الگوگیری ترسیم کنیم

تهران(پانا) - مدیرکل امور زنان آموزش‌وپرورش بر لزوم ترسیم چهره‌ای دست‌یافتنی از حضرت زینب (س) برای الگوگرفتن زنان و دختران جامعه تاکید کرد.

کد مطلب: ۷۰۵۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد

در سالروز میلاد حضرت زینب (س)، نشست علمی تخصصی سیری در زمانه و زندگی حضرت زینب کبری (س) به همت دفتر امور زنان آموزش و پرورش امروز دوشنبه ۲ بهمن ۹۶ در سالن اجتماعات ساختمان شهید رجایی وزارتخانه برگزار شد.

فرحناز مینایی پور، مدیرکل امور زنان آموزش و پرورش در آغاز این برنامه ضمن گرامیداشت روز میلاد این بانوی تاریخ ساز جهان اسلام اظهار کرد: الگو یعنی مدلی که بتوانیم از آن متابعت کنیم اما متاسفانه شخصیت بزرگان دین ما به نحوی معرفی می شود که دست نیافتنی به نظر می رسد.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت حضرت زینب (س) گفت: حضرت زینب (س) امروز بیشتر در واقعه عاشورا و حوادث پس از آن خلاصه می شود در حالی که زندگی ایشان پر از فراز و نشیب بوده که می تواند الگوی مناسبی خصوصا برای زنان و دختران جامعه ما باشد.

مینایی پور در خاتمه با اشاره به اقدامات دفتر زنان آموزش و پرورش در توانمندسازی زنان و دختران و برقراری عدالت آموزشی گفت: در این برنامه با دعوت از خانم محمدزاده استاد دانشگاه تلاش داریم چهره ای از این بانوی بزرگ تاریخ اسلام ترسیم کنیم تا الگویی برای همه ما در مسیر زندگی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار