فرماندار قرچک:

قرچک در زمینه های مذهبی از ظرفیت بالایی برخوردار است

قرچک (پانا) - فرماندار قرچک در دیدار با فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: قرچک در زمینه های مذهبی از ظرفیت بالایی برخوردار است.

کد مطلب: ۷۰۴۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، مسعود مرسلپور، فرماندار شهرستان قرچک، در دیدار با سردار شاه چراغی، فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران که با حضور امام جمعه و شهردار قرچک انجام شد طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به همیاری و همدلی خوبی که میان سپاه و بسیج و سایر اداراتی که در شهرستان قرچک وجود دارد باید بگوییم که در حوزه بسیج مردمی از لحاظ کمی و کیفی از ظرفیت خوبی برخوردار هستیم.

مرسلپور افزود: قرچک علی رقم تفاوت های فرهنگی و قومی و قبیله ای و خرده فرهنگی که دارد از زمینه مذهبی بالایی برخوردار است و در بخش های مختلف کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت: دستگاه های اجرایی همکاری های لازم را در جهت وظایف سپاه که مسائل اعتقادی است را در عهده دارند و باید بگوییم که همگرایی و همفکری و همراهی میان دستگاه ها سبب ارتقا این موضوعات اعتقادی می شود.

گفتنی است ساعاتی پیش مسعود مرسلپور فرماندار، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، محسن شریف شهردار و اعضای شورای تامین با سردار شاه چراغی فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران دیدار و گفتگو کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار