مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:

با واگذاری اسنادتسویه خزانه ، مشکل بدهی 26میلیاردریالی برق مدارس حل شد

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با تقدیر از همکاری و تعامل سازنده مدیر عامل شرکت برق لرستان از حل شدن مشکل بدهی 26میلیارد ریالی برق مدارس خبر داد .

کد مطلب: ۷۰۴۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ، خدانظر دریکوند با اعلام این خبر بدهی 80میلیارد ریالی حامل های انرژی مدارس را از جمله چالش های آموزش و پرورش برشمردو افزود : از این مقدار بدهی 26میلیارد ریال مربوط به برق مدارس بود که با تهاتر مطالبات و بدهی‌های دولت از طریق واگذاری اسناد تسویه خزانه مشکل بدهی برق مدارس رفع شد .

وی در ادامه تاکید کرد : آموزش و پرورش متعلق به همگان است و باید فرهنگ مشارکت همگانی در آموزش و پرورش نهادینه شود .

دریکوند تصریح کرد : آموزش و پرورش از جمله دستگاههای اجرایی است که ذی نفع عمومی دارد و کمک به سیستم تعلیم و تربیت منافعی دارد که تمام جامعه از آن منتفع خواهند شد .
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان هم با ابراز خوشحالی از این اتفاق افزود : امیدواریم موانع و مشکلات پیش روی مدارس با همکاری و مشارکت سایر دستگاهها یکی پس از دیگری حل و رفع شود .

خیراله خیرایی در ادامه افزود : هیات وزیران به منظور تسویه بدهی‌های قطعی دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی با مطالبات خود از آنها، به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داده تا نسبت به صدور اوراق تسویه خزانه تا مبلغ ۵۰ هزار میلیارد ریال اقدام کندو تسویه بدهی 26میلیارد بدهی برق مدارس با استفاده از این ظرفیت قانونی امکان پذیر شده و نقش مدیر عامل شرکت برق لرستان هم در این مسیر سازنده بوده که جا دارد از زحمات وی تقدیر و تشکر شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار