جمع آوری دو مرکز غیرمجاز پرورش، کشتار و بسته بندی بلدرچین در فردیس

در راستای اجرای دستورالعملهای سازمان دامپزشکی در زمینه برخورد با هرگونه عرضه و فروش طیور زنده در سطح شهر به جهت پیشگیری و جلوگیری از انتقال و انتشار بیماریهای فوق حاد تنفسی پرندگان، طرح عملیاتی جمع آوری طیور زنده و پلمپ مراکز غیرمجاز با جدیت از سوی دامپزشکی فردیس در حال اجراست.

کد مطلب: ۷۰۴۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در فردیس، به نقل از روابط عمومی دامپزشکی فردیس در راستای اجرای دستورالعملهای سازمان دامپزشکی در زمینه برخورد با هرگونه عرضه و فروش طیور زنده در سطح شهر به جهت پیشگیری و جلوگیری از انتقال و انتشار بیماریهای فوق حاد تنفسی پرندگان ، طرح عملیاتی جمع آوری طیور زنده و پلمپ مراکز غیرمجاز با جدیت از سوی دامپزشکی فردیس در حال اجراست.

راهنورد رئیس اداره دامپزشکی در همین زمینه افزود: باتوجه به اینکه برخورد با عرضه طیور زنده غیرمجاز در دستور کار ادارات دامپزشکی قرار دارد لذا بازدیدهای کارشناسان این اداره و برخورد با واحدهای غیرمجاز در سطح شهرستان بصورت مستمر انجام می پذیرد.

راهنورد در ادامه گفت: با پیگیریهای بازرسان حوزه نظارت این اداره دو واحد غیرمجاز پرورش ، کشتار و بسته بندی غیربهداشتی بلدرچین در شهرستان فردیس شناسایی که پس از اخذ حکم قضایی از دادستانی محترم شهرستان و اجرای دستورات لازم ، واحدهای مذکور جمع آوری و پلمپ گردیدند .

وی در پایان از شهروندان خواست از مصرف هرگونه فرآورده خام دامی بسته بندی شده فاقد لیبل مشخصات دامپزشکی ، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء خودداری نموده و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ، مراتب را سریعاً ازطریق سامانه رایگان 1512 دامپزشکی استان البرز و یا شماره تلفنهای 36640518 و 36615111 دامپزشکی فردیس اطلاع رسانی نمایند تا بازرسین دامپزشکی اقدام لازم را بعمل آورند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار