مدير سازمان دانش آموزي آذربايجان شرقي: يكي از فلسفه هاي وجودي مجلس دانش آموزي ، مسئوليت پذيري است

تبريز(پانا)-مدير سازمان دانش آموزي آذربايجان شرقي گفت :يكي از فلسفه هاي وجودي مجلس دانش آموزي ، مسئوليت پذيري و همچنين زمينه سازي براي مشاركت هاي آينده است و بايد در تلاش براي بهبود كيفيت فعاليت ها در اين عرصه باشيم.

کد مطلب: ۷۰۳۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد

صمد عليزاده در نشست صميمي با اعضاي مجلس دانش آموزي ضمن تقدير و تشكر از فعاليتهاي نمايندگان مجلس هشتم بيان كرد: آبان ماه امسال ، مديريت سازمان دانش آموزي تغيير يافت و اين مسئوليت بر دوش من نهاده شد و يكي از مسائل مهم و قابل توجه براي من ، برگزاري جلسه اي با اعضاي مجلس دانش آموزي براي آشنايي بيشتر با نمايندگان بود كه خوشبختانه امروز اين موقعيت فراهم شد.
وي افزود : هدف از برگزاري اين جلسه،آشنايي بيشتر با اعضا و همفكري در جهت ارتقا كيفيت در كارهاي اين حوزه است.
مدير سازمان دانش آموزي استان اضافه كرد : هرچند كه دوره فعاليت نمايندگان اين دوره از مجلس دانش آموزي استان با تمام فراز و نشيب هاي پشت سر گذاشته شده رو به اتمام است ،اما اميدواريم با همكاري و همفكري و تعامل اين عزيزان با منتخبين آتي ،كيفيت كارها را ارتقا داده و بتوانيم فعاليت هايي در شأن اين استان انجام دهيم.
عليزاده ادامه داد : از فلسفه هاي وجودي اين مجلس، بحث مسئوليت پذيري و زمينه سازي براي مشاركت هاي آينده است كه نمايندگان با توجه به حوزه فعاليت خود با اين وظايف آشنا هستند.
وي در ادامه با اشاره به تأثير حضور در مجلس دانش آموزي در آينده اعضاي اين مجلس تصريح كرد : حضور شما در اين مجلس ، دستاورد و تجربه اي براي آينده تحصيلي ، كاري و اجتماعي تان خواهد بود و راهي براي حضور در جايگاه هاي والاتر براي شما باز خواهد كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار