سند راهبردی پدافند غیرعامل منابع و ذخائر ژنتیک کشور تصویب شد

تهران (پانا) – در جلسه کمیته دائمی شورای عالی پدافند غیرعامل، سند راهبردی پدافند غیرعامل منابع و ذخائر ژنتیکی تصویب شد.

کد مطلب: ۷۰۳۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد

بیست و سومین جلسه کمیته دائمی شورای عالی پدافند غیرعامل به ریاست سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و با حضور سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و اعضاء کمیته دائمی پدافند غیرعامل با دستور جلسه بررسی"سند راهبردی پدافند غیرعامل منابع و ذخایر ژنتیک کشور در برابر تهدیدات و آسیب های زیستی" برگزار شد .

در ابتدای این جلسه سرلشکر باقری رئیس کمیته دائمی پدافند غیر عامل و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان کشتی نفتکش ایرانی، به ضرورت صیانت از منابع زیستی و ژنتیک کشور و الزام نهادی با نگاه به منافع ملی و حفظ سرمایه های زیستی کشور که این مسئله مهم و بین دستگاهی را از منظر پدافند غیر عامل مصون نماید، تاکید کرد .
گفتنی است، در ادامه جلسه سند راهبردی پدافند غیر عامل منابع و ذخائر ژنتیک پس از سه جلسه کامل در ۲۰ ماده به تصویب اعضاء کمیته دائمی پدافند غیر عامل کشور رسید که جهت اجرا ابلاغ می‌شود .

این سند با اهدافی همچون صیانت و حفاظت از ذخایر و منابع ژنتیکی کشور و کمک به ارتقاء امنیت و سلامت، غذا و اقتصاد جامعه در برابر تهدیدات و آسیب های زیستی محتمل تدوین شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار