برگزاری نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش فیروزکوه

فیروز کوه (پانا)-نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه به ریاست معاون سیاسی،انتظامی فرمانداری، امام جمعه و مدیر آموزش و پرورش درسالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش فیروزکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۳۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، در این جلسه ،محمدرضا بنار مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه ،در سخنانی ضمن خوش آمدگویی به مسئولین حاضر در جلسه و گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش، بیان داشت: کسی که میخواهد قوی باشد، باید با خدا همراه باشد و کلید موفقیت در توکل به خداوند است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه شورای آموزش و پرورش گفت: مهم ترین شاخصه شورا حضور مسئولین، به ریاست نماینده سیاسی دولت است که بیانگر اهمیت خاص آموزش و پرورش است و افزود، شوراهای آموزش و پرورش بستر بسیاری از کارهاست وتوسعه پایدار، رشد کیفی و کمی، بهبود کیفیت فرایند های اموزشی و پرورشی در حیطه این شوراست.

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه اظهار تاکید کرد: شوراها در راستای اهداف خودش به همدلی و همیاری دستگاه های مختلف نیاز داردو دلیل حضور مسئولین در جلسات شورا این است که به واسطه این همکاری تحولاتی در آموزش و پرورش داشته باشیم.

وی با اشاره به ضرب المثل یک دست یک صدا و چند دست چند صدا دارد، افزود: ما باید با خرد جمعی و همفکری و حضور مستمر و موثر مسئولین، تلاش کنیم تا شورای بهینه، مناسب و کارا داشته باشیم.

بنار در خصوص هفته شورای آموزش و پرورش اذعان داشت: با توجه به اهمیت شورای آموزش و پرورش، روز شمار این هفته از جمله میتوان به برنامه مدرسه و مسئولیت اجتماعی اشاره کرد که نیاز به ساعت ها بحث و گفتگو داردو این مسئله نشانگر این است که باید به رشد اجتماعی دانش آموزان توجه شود و آنها را اجتماعی تربیت کنیم و بدانیم متخصص بدون عمل و بدون دین خسارت چندین برابر به بار میاورد.

همچنین در ادامه جلسه،کریمی معاون سیاسی ، انتظامی فرمانداری فیروزکوه ضمن تشکر از زحمات مجموعه آموزش و پرورش و تسلیت بابت حادثه جان سوز کشتی سانچی بیان داشت: همه بر این امر واقف هستیم که شورای آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است،تمام شوراهایی که برگزار می شود، اعم از شورای تامین، شورای مبارزه با مواد مخدر، شورای فرهنگ عمومی، هر کدام در جای خود مورد توجه قرار میگیرد.

معاون سیاسی،انتظامی فرماندار ضمن تبریک هفته شورای آموزش و پرورش افزود: هدف شکل گیری این شورا، مشارکت همگانی است و باید تمام دستگاه ها و مسئولین ذیربط با تلاش مستمر و همکاری یکدیگر، مجموعه آموزش و پرورش را در مسیر دشوار تربیت دانش آموزان این جامعه یاری دهند، همچنین انجمن اولیا مربیان زمینه ساز خوبی برای ارتقا و پیشرفت مجموعه آموزش و پرورش هستند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام الله، دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور شد: این روزهای پر برکت بسیار فرصت مناسبی را، خصوصآ در حوزه اموزش و پرورش به همراه دارد تا به دانش آموزان که آینده سازان کشور اسلامی ما هستند، ارزش های انقلاب را گوشزد کنیم تا بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهداست و ارزان به دست نیامده است.

کریمی کریمی با تشکر از مردم ولایتمدار شهرستان فیروزکوه بیان کرد: الزام وجود امنیت اجتماعی از کسی پوشیده نیست و باید جلسات آموزشی لازم خصوصآ در سطح دانش آموزان متوسطه با حضور اساتید مربوطه و خبره برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار