مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:

محصولات تولیدی بانوان استان اردبیل معرفی می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف توانمندی‌های زنان محصولات تولیدی بانوان استان اردبیل معرفی می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۳۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد

قاسم رحیمی در جلسه گروه کاری اشتغال زنان استان اردبیل گفت: این اداره کل در راستای توسعه اشتغال در استان آماده هرگونه همکاری در حوزه اشتغال و کارآفرینی و سایر بخش‌های مرتبط با وظایف ذاتی این اداره کل از جمله روابط کار، تعاون و امور اجتماعی بوده و در این زمینه اهتمام جدی دارد .

وی با تاکید بر توانمندی‌های زنان برای خودکفایی تصریح کرد: برای تحقق توانمندسازی زنان سرپرست خانوار باید زمینه‌های خوداشتغالی برای این قشر فراهم شود و مسئولان و متولیان این حوزه باید تمامی تلاش خود را به کار بگیرند تا شاهد توسعه فرصت‌های شغلی برایی این قشر باشیم .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل حضور پررنگ بانوان در فضای کسب و کار استان راضروری دانست و افزود: هدف ما از اشتغال بانوان، توانمندسازی بانوان در جامعه برای ارتقای جایگاه اجتماعی این قشر در جامعه بوده و حمایت‌های لازم برای خوداشتغالی و فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی بانوان انجام می‌شود .

رحیمی بیان کرد: از راهکارهای تحقق توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، فراهم کردن زمینه­‌های خوداشتغالی آنها بوده چرا که خوداشتغالی زنان به توانمندسازی اقتصادی آنان منجر شده و از وابستگی حمایتی و آسیب‌پذیری این قشر کاهش می‌دهد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار