برگزاری جلسه مدیران مدارس مجری طرح نظام دوری در آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز

خبرگزاری پانا: جلسه نظام آموزشی و پرورشی دوری (3+3+3+3) در ناحیه 2 اهواز با حضور مدیران مدارس مجری این طرح در سال تحصیلی آینده در دفتر معاونت آموزش ابتدایی برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، کیانی معاون آموزش ابتدایی این ناحیه در این جلسه با اشاره به موارد فصل سوم بیانیه ماموریت در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین تفاوت های سنی، جسمی و عاطفی دانش آموزان مقطع ابتدایی گفت: در سال تحصیلی 93-92 تعداد 10 آموزشگاه ابتدایی این ناحیه به صورت دو دوره اول تا سوم و چهارم تا ششم اداره خواهند شد.

معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در این جلسه با تاکید بر لزوم بکار گیری از نیروهای آموزشی متخصص و با تجربه در این مدارس، همیاری و همکاری همه جانبه مدیران هر دو سازمان در استفاده از تجهیزات و امکانات آموزشی و رفاهی دانش آموزان را خواستار شد و از مدیران مدارس مجری این طرح خواست تا با برگزاری جلسات توجیهی ویژه دانش آموزان و اولیاء آنان، نسبت به تبیین و رفع ابهامات آنان در خصوص نظام آموزشی جدید اقدام کنند.

در ادامه این جلسه مواردی از جمله فضاهای آموزشی، آمار دانش آموزی و ظرفیت ورودی پایه اول مدارس و مشکلات و چالش های پیش روی اجرای این طرح مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار