پیام تسلیت رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در پی جان باختن کارکنان کشتی نفت کش

چهاردانگه ( پانا) - ریس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در طی پیامی جانباختن شهادت گونه 32 نفر از کارکنان کشتی شانچی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۷۰۲۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران؛ متن پیام بدین شرح است:

با سمه تعالی

بدون شک جوامع کنونی پیشرفت شان را مدیون هزاران دریانورد غیور، شجاع و در عین حال بی ادعایی هستند که هفته ها و بلکه ماهها دور از وطن و خانواده شان بر روی کشتی ها، شبانه روز فعالیت دارند تا با جابجایی میلیون ها تن کالا و از پس تلاطم طوفان های سهمگین اقیانوس ها، اسباب برخورداری، رفاه و آسایش مردم را فراهم سازند.

متاسفانه 32 نفر از دریانوردان شاغل بر روی کشتی نفتکش سانچی که به جز دو نفر بنگلادشی همگی از دلاورمردان ایران زمین بودند ، در میان شعله های مهیب ناشی از انفجار مخازن میعانات گازی گرفتار شدند و همگی جان به جان آفرین تسلیم نمودند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان منطقه چهاردانگه ، مراتب تأثر و تأسف عمیق خود را اعلام داشته و به ملت شریف ایران، خانواده بزرگ جامعه دریایی و بندری و به ویژه خانواده ها و بستگان داغدار این عزیزان دریانورد تسلیت عرض می نمایم و برای ارواح بزرگ و طیبه متوفیان حادثه، رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان آنها اجر و صبر جمیل را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمائیم.

سعیده سید مومن 25 دی ماه 1396


/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار