ساماندهی 250 کیلومتر شبکه توزیع برق فرسوده در استان مرکزی

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از ساماندهی 250 کیلومتر شبکه توزیع برق فرسوده با کابل خود نگهدار در استان طی 9 ماه سال جاری خبرداد.

کد مطلب: ۷۰۲۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمود محمودی با بیان اینکه تاکنون یک هزار و 950 کیلومتر شبکه فرسوده به کابل خودنگهدار تبدیل شده است، افزود: اجرای این طرح، علاوه بر افزایش ضریب پایداری خطوط برق رسانی و کاهش تلفات انرژی، افزایش رضایت مندی مشترکین را نیز به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه 105 کیلومتر شبکه هوایی و زمینی طی 9 ماه سال جاری به شبکه برق استان افزود شده است، بیان کرد: 179 دستگاه پست هوایی با ظرفیت 17 هزار کیلو ولت آمپر به شبکه های توزیع برق استان اضافه شده است.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی برنامه ریزی فنی به منظور توسعه و تکمیل سه پست فوق توزیع در استان از طریق شرکت برق منطقه ای باختر و افزایش تعداد فیدرهای پست های فوق توزیع 20 / 63 ک.و به میزان 12 فیدر در سراسر استان و برنامه ریزی و پیگیری تامین برق متقاضیان نیاز به شبکه در سراسر استان با اجرای 60 میلیارد ریال طرح تامین برق را از جمله فعالیت های در دست اجرا برشمرد.

محمودی پیگیری و جمع آوری 600 مقاله از سراسر کشورو ارائه مقاله در چهارمین کنفرانس کاربرد سامانه اطلاعات مکانی در صنعت آب و برق، پیگیری مبادله قرارداد برای 26 پروژه تحقیقاتی کاربردی در حوزه توزیع برق و اخذ مصوبه 40 عنوان تحقیقاتی برای سال 97 از شرکت توانیر را از اقدامات اجرایی در حوزه تحقیقات عنوان کرد.

وی توسعه زیر ساخت GIS شرکت با استفاده از برنامه های کاربردی موبایل GIS و همچنین Desktop GIS ، تهیه سیستم جامع و متمرکز جمع آوری اطلاعات GIS مدیریت سرورها و افزایش فوق العاده سرعت استفاده از داده ها در بستر GIS برای اولین بار در کشور و تهیه اولین اپلیکیشن مدیریت کنفرانس ها در کشور و بهره برداری در چهارمین کنفرانس سامانه های اطلاعات مکانی در اراک را از سایر فعالت ها دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار