معاون استاندار اردبیل بر ضرورت احداث مجتمع های خدماتی ، رفاهی در مسیر ارتباطی اردبیل سرچم تأكید کرد

خبرگزاری پانا: نشستی به منظور بررسی احداث مجتمع خدماتی بین راهی در محور اردبیل – سرچم با حضور معاون امورعمرانی استاندار اردبیل و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی ذی ربط در محل استانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این جلسه معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از مطالعه و تهیه طرح جامع مجتمع های خدماتی ، رفاهی در محور مواصلاتی اردبیل - سرچم خبرداد و گفت :به دلیل حجم تردد از این مسیر، احداث مجتمع خدماتی ، رفاهی باهمكاری و تعامل دستگاه های مرتبط ضروری به نظر می رسد و بایستی در اسرع وقت نسبت به ایجاد امكانات وزیر ساخت های لازم اقدام و با ایمن سازی مناسب از وقوع هرگونه حوادث احتمالی جلوگیری شود .
سید كمال الدین میرجعفریان افزود : این مسیر به عنوان محور جدید التاسیس ، نیازمند ایجاد و تجهیز امكانات رفاهی است و باید سرمایه گذاران بخش خصوصی را برای احداث مجتمع دراین محور پرتردد تشویق و ترغیب كرد .
وی اظهار داشت : ایجاد مسیری امن و آرام كه تمامی جوانب امنیت سفر برای مسافران و گردشگران رابه همراه خواهدداشت از وظایف اساسی دستگاه های خدمات رسان می باشد كه بایستی دراین راستا گام های اساسی بردارند .
میرجعفریان خاطرنشان كرد : احداث این مجتمع ها علاوه بر داشتن مزیت های فراوان برای مسافران و گردشگران منطقه فرصت مناسبی را ایجادمی كند تا گردشگران در فصول مختلف بابهره گیری از این فضای مناسب بتوانند سفری ایمن ، آرام و كم دغدغه داشته باشند. وی ادامه داد : فراهم كردن آسایش و رفاه بیش تر رانندگان و مسافران ازطریق ارایه خدمات متمركز مناسب از ویژگی های شاخص احداث مجتمع های رفاهی و خدماتی بین راهی است .

وی فراهم سازی امكانات مناسب برای اقامه نماز ، گسترش فرهنگ اسلامی ، كاهش بار ترافیكی و روان شدن ترافیك در جاده ها ، ایجادبسترهای مناسب اشتغال زایی و جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی را ازجمله مزایای این طرح عنوان كرد .

سپس درادامه این جلسه تنی چند از مدیران دستگاه های اجرایی از اقدامات انجام یافته در زمینه تجهیز و تكمیل و چگونگی ارایه خدمات مطلوب و ایجادآرامش و امنیت به مسافران و گردشگران استان گزارش دادند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار