دیدار مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه 2 با شهرداران جدید الانتصاب مناطق 6،7 و 8شهرداری مشهد

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه 2 مشهد با همراهی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، کارشناسان کارپردازی، حقوقی و مشارکت‌های مردمی آموزش‌وپرورش ناحیه دو مشهد با سه شهردار جدید مناطق شش، هفت و هشت شهرداری مشهد دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۷۰۰۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، محسن روحانی نیا مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد با همراهی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، کارشناسان کارپردازی، حقوقی و مشارکت‌های مردمی آموزش‌وپرورش ناحیه دو مشهد با سه شهردار جدید مناطق شش، هفت و هشت شهرداری مشهد دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدارها که به‌صورت جداگانه و در دفاتر شهرداری مناطق برگزار شد، ضمن تبریک به شهرداران به دلیل انتصاب آن‌ها به سمت شهرداری مناطق ذکرشده در مورد تبادل همکاری شهرداری و آموزش‌وپرورش بحث و گفتگو شد.
در ملاقات با حیدری شهردار منطقه شش مسائلی چون پیگیری جهت عدم پرداخت عوارض شهرداری، پیگیری جهت اخذ برو کف جهت دبستان زین اوقلی جهت ساخت سالن ورزشی و پیگیری جهت آسفالت مدارس تحت پوشش شهرداری منطقه شش بود.

همچنین در دیدار با باوندی شهردار منطقه هفت مشهد در مورد پیگیری ملک طالقانی قدیم جنب پل حافظ که ضمن تفاهم نامه در آن زمان مبلغی توافق شد و یا معاوضه با زمین دیگری در منطقه و نیز پیگیری تجاری سازی مغازه های بعثت در محل خیابان فدائیان اسلام 25

و در انتها با حضور در دفتر فرقانی شهردار منطقه هشت موضوع عدم پرداخت عوارض شهرداری، پیگیری در جهت تسریع در

امور ساخت دبیرستان حضرت خدیجه و پیگیری مطالبات عقب نشینی زمین مقابل اداره از موضوعاتی بود که در مورد انها بحث و گفتگو شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار