نماینده شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی:

گمرک آزادلو گرمی دوباره فعال می شود

اردبیل (پانا) – نماینده شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: گمرک ازادلوی گرمی که چند مدت است غیر فعال مانده با پیگیری های بعمل آمده فعالیت خود را از سر می گیرد.

کد مطلب: ۷۰۰۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد

میر حمایت میرزاده در آئین افتتاح فاز اول کارخانه شیرآلات قهرمان در گرمی افزود: گرمی مغان از محرومیت رنج می برد و با پیگیری های بعمل آمده این شهرستان با ایجاد طرح های اشتغالزا از محرومیت خارج می شود .
وی اضافه کرد: در گذشته دست هایی برای حذف گمرک آزادلو ،حذف گردنه لنگان و تعطیلی زایشگاه گرمی در کار بود که باید این افراد توسط دستگاه قضایی شناسایی و برخورد قانونی با آنها صورت گیرد .
میرزاده راه اندازی دوباره این طرح ها را ضروری دانست و افزود: اصلاح جاده گردنه لنگان یکی از خواسته های اصلی مردم است و برای برآوردن این خواسته ها مسئولان مربوطه اقدام جدی داشته باشند .
نماینده گرمی در مجلس شورای اسلامی بااشاره به افزایش صنایع بسته بندی محصولات کشاورزی در گرمی بیان کرد: عسل ،زعفران ،برنج و انواع گیاهان دارویی در این شهرستان بصورت بسته بندی تولید و روانه بازار می شود که این نشان از استعداد و ظرفیت بالای کشاورزی در این شهرستان است .
رئیس کل دادگستری استان اردبیل هم در این مراسم گفت: مشکل اصلی در استان بیکاری است و دستگاه قضایی همگام با دستگاه های اجرایی جهت رونق تولید و اشتغال در استان کار های بزرگی را انجام داده است .
حجت الاسلام محمدی علی قاصدی فعالیت کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در استان را یاددآور شد و افزود: این کمیته در سال های اخیر فعال شده بطوریکه در این کمیته مشکلات 260 واحد تولیدی بررسی و رفع موانع شده است .
وی با بیان اینکه یکی از تکالیف ما رفع موانع تولید و اشتغال است افزود: بانک ها مانع سرمایه گذاری در استان اردبیل هستند که لازم است دولت حمایت بانک ها از سرمایه گذاران را جلب کند .


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار