برگزاری جلسه هم اندیشی معاونین پرورشی مقطع ابتدایی کاشمر

با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر جلسه هم اندیشی معاونین پرورشی مقطع ابتدایی برگزار گردید

کد مطلب: ۶۹۸۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، با حضورعلی شهابیان مقدم معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر و کارشناسان فرهنگی وهنری و اقامه نماز جلسه هم اندیشی معاونین پرورشی مقطع ابتدایی برگزار گردید

در این همایش که با موضوع انتخاب سرگروه های پرورشی . وقف مشارکتی . مسابقات قران . دستورالعمل اردوها در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش انجام گرفت شهابیان با تشکر از فعالیت های صورت گرفته از معاونین پرورشی خواست تا دانش آموزان و اولیاء را در مورد وقف توجیه نموده تا دانش آموزان ضمن سرمایه گزاری در امر وقف با فرهنگ آن آشناتر شوند.

وی شهرستان کاشمر را بعد از مشهد به عنوان پیشتاز در موقوفات دانسته واظهار امید واری کرد که با فرهنگ سازی صحیح گامی موثر در ایجاد وقف های کارآمد در آینده برداشته شود.

کرمانی زاده کارشناس قرآن وعترت و مسئول پی گیری اردو ها ی دانش آموزی نیز با تاکید بر لزوم مطالعه دقیق دستورالعمل جدید رعایت موارد آن را الزامی دانست.

ابراهیم ترکمانی کارشناس فرهنگی و هنری نیز ضمن تشکر از تمام معاونین پرورشی آنان را قشری ایثارگر خواند که نمی توان با کلام از آنان تشکر و تقدیر نمود.

ترکمانی افزود مسابقات فرهنگی و هنری با 88 رشته جای مناسبی برای کشف استعداد ها و پیشرفت آنان است.وی مرحله مدرسه را مهمترین قسمت مسابقات فرهنگی و هنری اعلام و از معاونین خواست با هر ترتیبی که امکان دارد از استعداد های دانش آموزان حمایت و آنان را تشویق نمایند.

در خاتمه نیز محمد آقایی به عنوان سر گروه معاونین پرورشی ابتدایی انتخاب و عباس شهابیان محمد حسینی کاظم صادقیان به ترتیب به عنوان سر گروه مدارس روستایی - مدارس خاص و مدارس شهری انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار