مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان؛

رسالت کانون، پرورش فکر کودکان و نوجوانان از طریق هنر،فرهنگ و علم است

معصومه هادی در دیدار با مدیر آموزش و پرورش خاش گفت: آموزش و پرورش با توجه به مخاطبان فراوان خود ظرفیتی بزرگ برای انجام فعالیتهای هنری ،فرهنگی و همکاری با کانون دارد

کد مطلب: ۶۹۸۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، معصومه هادی افزود: گسترش همکاری این دو نهاد فرهنگی و آموزشی می تواند بر کیفیت فعالیت در حوزه کودک و نوجوان بیفزاید که حاصل آن پرورش نسلی است که استعدادهای خود را می شناسد و با تکیه بر توانائیهای خویش آینده خود و کشور را خواهد ساخت.

وی در خصوص طرح کانون با مدرسه گفت: این طرح فرصتی است تا دانش آموزان شیوه جدیدی از علم آموزی را تجربه کنندو با نگاهی خلاق در مسیر تحصیل گام بردارند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خاطرنشان کرد: با توجه به بافت جمعیتی جوان استان و فراوانی گروه مخاطبان کودک و نوجوانان، شرایطی فراهم شده تا با برگزاری کارگاههای تخصصی ویژه معلمان، مهارتهای لازم را کسب نمایند.

مدیر آموزش و پرورش خاش هم در این دیدار با اشاره به گسترش فضای مجازی در جامعه و در گیر کردن ذهن کودکان و نوجوانان و دورشدن آنها از فضای درس و اسیبهای آن اظهار داشت: گسترش فعالیتهای فرهنگی و پرورشی در جامعه و مدارس موجب کاهش این آسیبها می شود .

قاسم کوچکزایی با استقبال از فعالیتهای کانون در مدرسه از گسترش حضور مربیان در مدارس شهرستان ابراز خرسندی کرد و عنوان کرد: همکاران ما در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خاش ،با همه امکاناتی که در اختیار دارند آماده همکاری در این زمینه و کمک به فرزندان این سرزمین هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار