پیام خداحافظی مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان اصفهان

پیام خداحافظی آقای محمد حسن قائدیها مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان اصفهان

کد مطلب: ۶۹۸۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به نام حضرت دوست

شعرم غزلی از آفتاب دل توست جانم سخنی که بازتاب دل توست

فرهنگیان عزیز، معلمان شریف ، همکاران گرانقدر

در موسمی که توفیق خدمتگزاری سرافرازانه در پیشگاه شما را داشتم ، تمام دلم در هوای سفر سیر می کرد ، سفر تا خیال درختان سرسبز ، سفر تا شکفتن و امیدم همواره به دلهایی بود که پشتیبان بزرگ بنده بودند. همان دلهایی که رنگ دریا داشتند و همان دست های آبی شما که آشیان ستاره های موفقیت بودند و آسمانی از پرنده های سربلند که روی پشت بام آن دستها ، می غنودند.

بارها تجربه کردم که دریا به اضافه شما یعنی عشق، یعنی سعادتمندی و یعنی سرفرازی . همواره در این دلهره بودم که آیا به پرواز بلند شما گره خواهم خورد؟ درود خدا بر شما که صداقت بی نظیرتان بزرگترین پشت گرمی و سرمایه بنده بود. درود خدا بر شما که چشمانتان از سنگر مدارس تا حوزه ستادی اداره کل همواره در دو نقش عشق و عقل بازی می کردند و عالی ترین حقیقت ها را می آفریدند . شما سبک بالان ساحل خوشبختی جامعه هستید و شب زدگان تیره دل باید بدانند و بگریزند که این منطقه در قلمرو خورشید است.باید بدانند که :

ما شعله ور از آتش عشقیم که شب تصویر سپیده را به دیوار زدیم

اکنون که پس از قریب 36 سال هم نشینی با مهتاب ، ستاره ، آفتاب و آیینه و پس از نزدیک به چهار سال آمیختگی با دریای بی کران وجود شما این سنگر را به عزیز سرافراز صاحب دلی می سپارم که عشق در نگاه او می جوشد و سراسر وجودش از عطر ایثار و صداقت لبریز است . وظیفه خویش می دانم تا سپاسگزارتان باشم به خاطر همه نوری که به جانم هدیه کردید، چراغ راهم شدید و در سایه سار حکمت خویش پناهم دادید و از شخصیت والا و روح بلندتان می خواهم که از قصور وتقصیری که حاصل کار اجرایی است بگذرید و حلالیت را سخاوتمندانه پیش کش جانم نمایید . به خالق آسمان قسم یک لحظه از امید یادتان غافل نخواهم شد و آرزو می کنم که بدرقه الهی پشتیبان قافله خدماتتان باشد.

از دانش آموزان عزیزی که چشمان پاکشان آیینه ای در شوریدگی هاست و از خانواده های ارزشمندشان که بازوان پر توان تعلیم و تربیت بودند ، از خیرین ارجمند مدرسه ساز که در قلب های پاکشان شور رشد و بالندگی آینده سازان جاری است ، از پیشکسوتان بزرگوار که دیده و دل و دستان پر برکتشان همیشه در کار انتشار صداقت و آگاهی بوده است، از مسئولان استان ، روحانیت معزز ، بخش خصوصی و .... که پنجره های امید را در برابر ما می گشودند ، از نیروهای خدماتی که بی نام و نشان عرصه های تعلیم و تربیت را زینت می بخشیدند و.... صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم و توفیق همگان را از پیشگاه خداوند دانایی آرزمندم.

محمد حسن قائدیها

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار