شکوفایی استعدادهای دانش آموزان با اجرای صحیح هدایت تحصیلی

مدیر آموزش و پرورش خمین گفت: شکوفایی استعدادها، کسب موقععیت اجتماعی و رضایت شغلی مناسب در آینده از دستاوردهای اجرای صحیح هدایت تحصیلی دانش آموزان در پایه نهم بشمار می رود.

کد مطلب: ۶۹۸۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مهدی محمدی در جلسه هماهنگی طرح هدایت تحصیلی دانش آموزان که در اتاق جلسات آموزش و پرورش خمین برگزار شد، افزود: هدایت تحصیلی دانش آموزان یکی از اهداف مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محسوب می شود که تحقق آن در تربیت نسلی پویا و جامعه ای پیشرفته تعیین کننده است.

وی ادامه داد: امسال بیش از یک هزار و 200 دانش آموز پایه نهم هدایت تحصیلی می شوند که برای اجرای این طرح مدیران مدارس، مشاوران و والدین دانش آموزان با یکدیگر مشارکت و همکاری خواهند داشت.

مدیر آموزش و پرورش خمین اظهار داشت: نگرش خانواده ها و مشاوران مدارس در هدایت دانش آموزان به رشته هایی نظری، فنی و حرفه ای، کار و دانش و مدارس صدرا بسیار تاثیر گذار است.

محمدی با اشاره به اجرای پایه دوازدهم در چارچوب نظام 3-3-6 در سال آینده تحصیلی گفت: با توجه به بررسی های انجام شده برای اجرای آن با کمبود نیروی انسانی، فضا و امکانات فیزیکی به ویژه در هنرستان ها مواجه خواهیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار