بازدید رئیس اداره آموزش و پروش پاکدشت ازاداره سواد آموزی مطقه

پاکدشت (پانا)-رئیس اداره سواد آموزی شهرستان پاکدشت از بازدید رئیس اداره آموزش و پروش و شورای معاونین این شهرستان از اداره سواد آموزی به مناسبت گرامیداشت هفته سواد آموزی خبر داد .

کد مطلب: ۶۹۷۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، مریم کامفر در ای رابطه افزود : هرساله از یکم تا هفتم دیماه هفته گرامیداشت سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی میباشد که امسال نیز مانند سال های گذشته با بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش و شورای معاونین از این مجموعه همراه بود .

وی گفت: سوادآموزی به توفیق فرمان امام خمینی(ره) از یک حرکت محدود فرهنگی،به نهضتی فراگیر تبدیل شد و از آن پس در شمار مقدس ترین آرمان های انقلاب اسلامی در آمد.

کامفر اظهار داشت: اهمیت مبارزه با بیسوادی بر کسی پوشیده نیست و کم و بیش تمام کشورهای جهان و بخصوص جوامع در حال توسعه،از دیرباز به اهمیت این امر پی برده اند وجمهوری اسلامی ایران نیز با توجه به اهمیتی که برای امور آموزشی و فرهنگی قائل است،برنامه های گسترده ای برای این مهم به انجام رسانده که تشکیل نهضت سوادآموزی و فعالیتها و موفقیتهای آن در صحنه های بین المللی،شاهد گویایی بر این ادعاست.

وی خاطر نشان کرد : انتظار داریمبا تلاش گسترده و همگانی مردم و مسئولان دلسوز به ویژه دست اندرکاران این نهاد بزرگ،ایران اسلامی بامجموع کل افرادباسواد و با فرهنگ را شاهد باشیم.

/ خبرنگار : امید بلوریان /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار