مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران:

رشد شاخص‌های فیزیکی و عمرانی در شریف‌آباد مطلوب است

پاکدشت (پانا)-مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران با بیان اینکه رشد شاخص‌های فیزیکی و عمرانی در شریف‌آباد مطلوب است، گفت: شهرداری ضوابط و کاربری‌های شهری را با استفاده از طرح تفصیلی پیگیری کند.

کد مطلب: ۶۹۷۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران ، هادی رحمتی ، در این رابطه اظهار داشت : رویکرد و سیاست شهری فقط ارائه خدمات نیست و از این قالب باید کاملاً خارج شود وباید مدیریت تغییر کند تا امور و اتفاقات خوبی در این شهر رخ دهد .

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران افزود: شهرداری به‌عنوان یک بنگاه غیردولتی از حالت یک بنگاه خدماتی خارج شود؛ ایجاد کسب‌وکار در حوزه شهری با یک برنامه‌ریزی دقیق و مدون جزو برنامه‌ها قرار بگیرد .

رحمتی خطاب به شهردار جدید شریف‌آباد گفت: باید با برنامه‌های مشخص تحت نظارت مدیریت شهری برای ارائه شاخصه‌های مدیریتی تلاش کنید،اعتمادی که امروز به شما شده بسیار خوب است و باید تغییرات خوبی را در سطح مدیریت شهری اجرایی کنید واگر امروز شما به‌عنوان شهردار انتخاب شده‌اید به دلیل میل مردم به تغییرات است و به مطالبات مردم بیشتر توجه کنید و با برنامه‌ریزی دقیق و مدون شهری زیبا بسازید .

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران اضافه کرد: در این سه ماه رشد خوبی را در شریف‌آباد شاهد بودیم، شما با مدیریت خوب و سازنده نه‌تنها باید آن را رشد دهید بلکه برای افزایش آن تلاش کنید .

رحمتی گفت: تأکید می‌کنم شهرداری به اولویت‌ها و چالش‌های شهری بیشتر توجه کند و در برنامه‌ریزی در بودجه حتماً این موارد را لحاظ و بودجه مدونی را تنظیم کندو در برنامه‌های خود به بحث حمل و نقل توجه بیشتری کنید؛ زیرا هزینه حمل و نقل در سبد هزینه‌های خانواده تأثیر زیادی دارد، پس این موضوع به دقت پیگیری شود .

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران تصریح کرد: ضوابط و کاربردهای شهری با طرح تفصیلی را به‌عنوان یک سند راهبردی و بالادستی بیشتر موردتوجه قرار دهید تا رشد خوبی را شاهد باشیم و جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز و برقراری عدالت در ساخت و سازها از دیگر مواردی است که باید حتماً از سوی شهردار پیگیری شود و طرح جامع مدیریت شهری را در حوزه شهری بیشتر موردتوجه قرار دهید و از اعمال سلیقه در این حوزه جدا خودداری کنید .

وی خاطر نشان کرد: شهرداری موظف است شهر را از بلایای طبیعی چون سیل، حریق و زلزله ایمن سازد و با برنامه‌ریزی‌های دقیق از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کند و اینکه رشد شاخص‌های فیزیکی و عمرانی در شریف‌آباد مطلوب است و شهرداری بایدبه‌عنوان یک بنگاه غیردولتی ضوابط و کاربری‌های شهری را با استفاده از طرح تفصیلی و به‌عنوان یک سند راهبردی و بالادستی پیگیری کند .

/ خبرنگار امید بلوریان /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار