کواکبیان: مجلس در مورد گرانی‌ها با دولت همسو نیست

تهران (پانا) – نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر عدم پشیمانی اصلاح‌طلبان از رأی به روحانی از تفاوت دیدگاه مجلس و دولت در مورد گرانی‌های پیش‌بینی شده در بودجه خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۶۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد

مصطفی کواکبیان در تذکری که در جلسه امروز (5 دی) صحن علنی مجلس مطرح شد با اشاره به این موضوع که برخی قصد القای پشیمانی اصلاح‌طلبان از رای به روحانی را دارند، بیان کرد: عده‌ای القا می‌کتند که ما از رأی به روحانی پشیمانیم، ما پشیمان نیستیم اما معنی‌اش این نیست که به دولت انتقاد نداریم یا تمام اقداماتش را صحیح می‌دانیم.

وی ادامه داد: دولت باید به افکار عمومی بیش از پیش توجه کند، قطعا مجلس در مورد گرانی‌ پیش‌بینی شده در خصوص لایحه بودجه 97 با دولت تفاوت دیدگاه دارد و با آن هم عقیده نیست و عینا مطابق میل دولت رفتار نخواهد کرد، چرا که همین الان هم بسیاری از نمایندگان به مسئله گرانی‌ها نقد دارند.

نماینده مردم تهران در خانه ملت در ادامه به مظلومیت مردم تهران اشاره کرد و گفت: واقعا مردم تهران به رغم پایتخت‌نشینی مظلوم هستند و این یعنی باید توجهات ویژه‌ای به آنها شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه به موضوع سوختن میدان نفتی رگ سفید اشاره کرد و اظهارداشت: وزارت نفت توضیح دهد که چگونه در جریان مشکلات و جنگ بین کشورهای کویت و عراق توانستیم چاه‌های نفت خود را ببندیم اما چاه (میدان نفتی) رگ سفید 2 ماه است که می‌سوزد و هنوز مهار نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار