استاندار اردبیل :

30 میلیارد ریال برای تکمیل بزرگراه اردبیل- مشگین شهر اختصاص یافته است

خبرگزاری پانا: استاندار اردبیل از تخصیص پنج میلیارد ریال برای تملک اراضی واقع شده در محدوده بزرگراه مشگین شهر- اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اکبر نیکزاد در جریان بازدید از پروژه بزرگراه مشگین شهر ، اردبیل اظهارداشت: مشکل اصلی این پروژه تملک زمین های واقع شده در محدوه اجرای طرح است.

وی گفت: 30 میلیارد ریال اعتبار ملی برای زیرسازی و آسفالت این جاده تخصیص یافته است.

استاندار اردبیل سپس با حضور در محل احداث دانشکده کشاورزی شهرستان مشگین شهر افزود: برای تکمیل این بنا 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز است و قرار است این مشکل در رایزنی با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و کمک استانداری برطرف شود.

اکبر نیکزاد در ادامه از بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) و ساختمان جدید دیالیز نیز بازدید کرد. وی با اذعان به این موضوع که استان اردبیل در مورد کمبود دستگاه های دیالیز با مشکل مواجه می باشد، افزود: به زودی 10 دستگاه دیالیز با پنج میلیارد ریال اعتبار خریداری می شود و چهار دستگاه به شهرستان مشگین شهر اختصاص می یابد.

استاندار در بازدید از مصلای مشگین شهر نیز گفت: مشکل اصلی این مکان تکمیل نشدن سرویس بهداشتی و وضوخانه مربوط به خواهران می باشد که با اختصاص دو میلیارد ریال تا یک ماه آینده این مشکل برطرف و اولین نماز جمعه در این مکان اقامه می شود.

وی همچنین در بازدید از سدهای معیشتی قورت تپه حاجیلو و جبدرق پنج میلیارد ریال برای ادامه عملیات اجرایی این سدها اختصاص داد.

استاندار اردبیل در بازدید از مدارس در حال ساخت سمیه و مسکن مهر مشگین شهر اظهار امیدواری کرد با تامین اعتبار لازم این دو واحد آموزشی تا مهرماه امسال به بهره برداری برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار