فرمانده سپاه عاشورا:

برخی می گفتند که سوریه و دفاع از حرم به ما چه ربطی دارد؟/مرز ما اسلام است

تبریز(پانا)- فرمانده سپاه عاشورا، آگاهی و بصیرت را در پیروزی جبهه مقاومت بسیار موثر دانست و گفت: در داخل کشور برخی که غرق در زندگی غربی بودند به ما می‌گفتند، سوریه و دفاع از حرم به ما چه ربطی دارد؟ و سعی می کردند با سخنان مسموم جبهه مقاومت را تضعیف کنند اما مردم با بصیرت این بهانه ها را رد کرده و مرزها را شکستند چون معتقد بودند مرزهای آنها اسلام است .

کد مطلب: ۶۹۶۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد

سردار غلام عسکر کریمیان در آئین جشن پیروزی مقاومت در تالار اجتماعات مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریزبا بیان اینکه مولفه های زیادی باید دور هم جمع شود تا مقدمات و بستر­های لازم برای پیروزی به دست آید، وحدت و انسجام حول محور ولی امر زمان را از مولفه­های اساسی در تشکیل جبهه­ی قدرتمند مقاومت اسلامی و همچنین تقویت جبهه­ی انقلاب اسلامی در مقابل دشمن خواند.

وی اضافه کرد: علی رغم داشتن تفکرات و دیدگاه های مختلف به جهت اشتراکاتی که در دفاع از آرمان­های اصیل انقلاب اسلامی داریم همه در کنار هم و زیر بیرق ولایت ایستاده­ایم و امروز جبهه­ انقلاب اسلامی در مقابل جبهه­ استکبار جهانی صف کشیده که همان ایستادگی حسینیان زمان در مقابل یزیدیان زمان است.

کریمیان ایمان و اعتقادات دینی و قلبی را مولفه­ دیگر برای تقویت جبهه­ انقلاب اسلامی و تربیت رزمندگانی مقاوم در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح دانست و اظهارداشت: الحمدلله علی رغم تهاجمات گسترده دشمن در عرصه عظیم نبرد نرم، مردم ایران و در راس آن­ها جوان ها توانستند با تمسک و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت و همچنین با شناخت راه شهیدان و با حضور عملی در عرصه های جهاد با نفس و جهاد با دشمن در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی موثر حضور یابند.

وی ادامه داد: رزمندگانی که هزاران کیلومتر در فراسوی مرزهای ایران عزیز حاضر شدند تا از انقلاب اسلامی دفاع کنند اصلی ترین سلاح و انگیزه آنان ایمان و اعتقادات قلبی و جهاد همه جانبه در مقابل جبهه­ استکبار جهانی یعنی یزیدیان زمان است.

کریمیان افزود: حضور فرماندهانی مقتدر و با تجربه در صحنه های نبرد از قاسم سلیمانی گرفته تا فرماندهان یگان­های کوچکتر از مولفه های دیگر این پیروزی بود که با آگاهی و معرفت تام وارد عرصه مقاومت شدند و با شناخت و آگاهی در عرصه های مختلف نبرد با دشمن درگیر شدند و هیچ وقت برای حفظ جان عقب نشینی نکردند، مالک اشترهای زمان که مجهر به سلاح بصیرت بوده و در پیروزی جبهه­ی مقاومت اسلامی تاثیر مستقیم داشتند.

فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: یکی از مولفه های این پیروزی وحدت بین مسلمین جهان و محقق شدن تشکیل بسیج جهانی اسلام است که حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظلله العالی) به دنبال این کار خیر بودند. رزمندگان متعددی از کشورهای دنیا در کنار هم دست در دست هم دادند و همانند سدی آهنین در مقابل دشمن ایستادند و با طراحی های دقیق و یورش های پی درپی و بی امان به دشمن، خط و جبهه­ ی دشمن را شکست دادند و عملاً ثابت کردند در مقابل جبهه­ استکبار جهانی، مسلمانان دست به دست هم دادند و با تشکیل بسیج جهانی اسلام ایستادند و می ایستند.

وی تصریح کرد: ضعف دشمنان انقلاب اسلامی در مقابل جبهه مقاومت اسلامی به خاطر این جریان بود که هدف ما در مقاومت و دفاع و حضور در صحنه های نبرد مقاومت، حق خواهی و عدالت طلبی بود ولی هدف دشمن و جبهه­ منحوس داعش برآورده کردن خواسته­های شیطانی اربابان خود یعنی شیطان بزرگ آمریکا بود.

فرمانده سپاه عاشورا خاطر نشان کرد: این پیروزی به برکت خون شهیدان و مجاهدت مجاهدان راه اسلام و رهبری های پیامبر گونه فرمانده کل قوا به دست آمده ولی نگه داشتن و تداوم پیروزی قطعا مهم تر است.

کریمیان بیان کرد: هم اکنون جهاد کبیر و جهاد اکبر در مقابل رزمندگان جبهه­­های مقاومت و جبهه انقلاب اسلامی می باشد و همانگونه که رهبر انقلاب هم اشاره­های زیادی به این مورد کردند عدم تبعیت از دشمن، اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی در مقابل دشمن لازمه ی جهاد کبیر است وجهاد اکبر یعنی مبازره با نفس در عرصه گسترده نبرد نرم و تهاجم فرهنگی که امروزه بنیان و اساس ایمان و اخلاق در جامعه مورد هدف دشمن است و این به دست نمی آید مگر با تزکیه نفس و حضور در صحنه­های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و با بصیرت، دشمن شناسی، جریان شناسی و با مطالبه گری.

وی در این خصوص افزود: وظیفه امروز ما طلب حق و صحبت کردن از توحید و عدالت است، دفاع از راهی است که شهیدان رفتند و داشتن روحیه حق خواهی و عدالت طلبی و مطالبه گری و گفتمان سازی جزو ضرورت های حضور موفق در عرصه ادامه راه شهیدان انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه عاشورا در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد: ما حول محور ولایت روز به روز در رسیدن به توحید و عدالت تلاش می کنیم، در مورد توان نیروهای مسلح مخصوصا قدرت موشکی هرگز مذاکره نمی کنیم و با تلاش در عرصه های تولید و با راه اندازی نهضت نرم افزاری و تولید علم در مقابل دشمن می ایستیم و بر مرام و آرمان شهدای و جانبازان و رزمندگان مظلوم جبهه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت پا فشاری می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار