پدیده ایرانی هندبال اروپا در گفت‌و‌گو با پانا:

استکی: از بی‌توجهی‌ها خسته‌ایم اما وقت قهرمانی هندبال ایران در آسیا رسیده است

تهران (پانا) – پدیده سال گذشته هندبال اروپا تیم فعلی هندبال ایران را بهترین گزینه برای قهرمانی در آسیا می‌داند.

کد مطلب: ۶۹۶۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد

سجاد استکی لژیونر هندبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره حضور ماچک در تیم ملی گفت: فکر می‌کنم فدراسیون بهترین انتخاب را انجام داد چراکه ماچک هندبال ایران و آسیا را می‌شناسد. در این مدت‌زمان کم کسی باید روی کار می‌آمد که این شناخت را داشته باشد.

وی ادامه داد: اکنون در تیم ملی ایران بازیکنانی حضور دارند که هر مربی آرزوی داشتن آن‌ها را دارد. من فکر می‌کنم تیم ملی هندبال ایران یکی از بهترین تیم‌های فعلی آسیاست.

استکی در مورد برنامه‌های تیم ملی و رفتن به اسلوونی و قطر گفت: اردوی خوبی برای ملی پوشان در نظر گرفته‌شده است. اسلوونی یکی از تیم‌های قدرتمند دنیاست که در جایگاه سوم جهان قرار دارد، مسلماً حضور تیم ملی در این کشور و بازی کردن با بازیکنان آن‌ها وضع را بهتر می‌کند. اردوی قطر هم ادامه‌دهنده آن اردوست و فکر می‌کنم برنامه‌ای که برای تیم ملی در نظر گرفتند خیلی خوب است و امیدوارم تیم بدون حاشیه به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شود.

لژیونر ایران درباره مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: هدف اصلی ما قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیاست، دیگر وقت آن رسیده تیم ملی هندبال بااین‌همه لژیونر که در سطح اروپا دارد برای کشور خودش بهترین نتیجه را به دست بیاورد.

وی تأکید کرد: ما به دنبال طلسم شکنی هستیم تا برای اولین بار قهرمان قاره کهن شویم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. البته ما به حمایت مسئولان نیاز داریم، درگذشته وضعیت هندبال و لیگ خوب بود اما الآن شرایط خیلی بد شده است. ما هم از این بی‌توجهی‌ها خسته شده‌ایم، درست است فوتبال لژیونر دارد اما هندبال هم دست‌کمی از آن ندارد. امیدوارم توجه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به این رشته بیشتر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار