افتتاح نمایشگاه کتاب درکانون فرهنگی هنری نشر اندیشه

همزمان با هفته قرآن عترت نماز نمایشگاه کتاب با هدف ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه در کانون فرهنگی هنری نشر اندیشه در شهرستان زاوه برپا شد .

کد مطلب: ۶۹۵۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ، همزمان با هفته قرآن عترت نماز آیین افتتاح نمایشگاه کتاب با حضور فرماندار ، مسئولین و روسای ادارات شهرستان و مدیر آموزش و پرورش زاوه در کانون فرهنگی هنری نشر اندیشه برگزار شد.

محمودی، فرماندار شهرستان در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت :با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی امید است با برنامه ریزی و اقدامات موثر گامی مهم در بهبود فرهنگ مطالعه برداشته شود

عابدی مدیر آموزش و پرورش زاوه هدف از برپایی نمایشگاه کتاب را همزمان با هفته پژوهش و قرآن عترت و نماز ، ترویج و توسعه و تعمیق فرهنگ مطالعه، کتابخوانی و بالا بردن سرانه مطالعه در بین دانش آموزان و علاقمندان عنوان کرد

سمیعی معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز با اشاره به ارائه کتب با موضوعات: دینی، ورزشی، پزشکی و اجتماعی و... در این نمایشگاه ادامه داد: تلاش شده است که از کتابهای جدید و مربوط به سالهای اخیر استفاده شود تارضایتمندی بیشتری برای مخاطبان حاصل شود .

شایان ذکراست که این نمایشگاه به مدت ده روز دایرو تمامی کتابها در این نمایشگاه با تخفیف 30 درصدی به علاقمندان ارائه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار