تسهیلات اشتغال روستایی به سرعت پرداخت می شود

همدان (پانا) - استاندار همدان از پرداخت سریع تسهیلات اشتغال روستایی در روستاها خبرداد و گفت روستاها را باید کمک کنیم تا روستایی در روستا بماند.

کد مطلب: ۶۹۴۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد

محمد ناصر نیکبخت در در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی استان گفت: بانک کشاورزی یک بانک تخصصی کشاورزی است که عملکرد مدیر عامل آن روان و همواره مورد تشویق مسؤولان ارشد کشور است.

وی ضمن اشاره به اهمیت وام اشتغال روستایی افزود: انتظار است پرونده هایی که طولانی می شود ، مدیر امور شعب ورود کند و از طولانی شدن روند اعطای تسهیلات تولیدی پیشگیری کند.

نیکبخت تاکید کرد: مدیران بانک ها باید میدانی عمل کنند و برای هر تصمیمی منتظر هماهنگی با تهران نباشند که کار مردم آسیب نبیند.

وی افزود: از بانک کشاورزی رضایت کامل دارم اما این رویه را نمی پسندم زیرا کار مردم با طولانی شدن روند اعطای تسهیلات آسیب می بیند. بانک کشاورزی بانک خوبی است و مدیران بانک کشاورزی و جهاد کشاورزی باید موارد را با هم بررسی و رفع کنند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه تعامل بیشتری باید بین جهاد کشاورزی و بانک تخصصی باشد تاکید کرد: مشکلاتی که در استان حل می شود، حل کنند و مواردی که باید از مرکز حل شود به بنده محول کنند.

وی اظهار کرد: تسهیلات اشتغال روستایی را در روستاها به سرعت پرداخت کنید، روستاها را باید کمک کنیم تا روستایی در روستا بماند.

استاندار گفت: معاون هماهنگی امور اقتصادی با زیر مجموعه خود قبل از این جلسه، کار خود را در ارتباط با رفع موانع تولید انجام می دهند اما اشکال من این است که بنده طاقت نمی آورم و ریاست تمام جلسات اقتصادی و اشتغال را خودم برعهده دارم و شرکت می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار