معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان:

پیش بینی رشد 10درصدی در مسابقات ورزش دانش آموزی گلستان

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گلستان در نشست تخصصی توانمندسازی کارشناسان تربیت بدنی در کردکوی رشد 10 درصدی ورزش دانش آموزی را در استان پیش‌بینی کرد.

کد مطلب: ۶۹۴۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، رضا طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گلستان با تاکید بر نقش آموزش و پرورش در تربیت نسلی سالم، با نشاط، خلاق و آشنا با موازین اسلامی گفت: در راستای اجرای سند تحول بنیادین، این معاونت با هدف برنامه ریزی و مدیریت اجرای درس تربیت بدنی و ورزش مدارس ، تامین امکانات تجهیزات، فضای ورزشی، اعزام تیم های ورزشی به رقابت های ورزشی ملی و حتی فراملی را با کمک عوامل ستادی و همکاران خود عهده دار است.

طبرسا در ادامه اذعان داشت: بدین منظور جهت افزایش کمی و کیفی مسابقات ورزش دانش آموزی مدارس در سال تحصیلی 97-96 نشست تخصصی با حضور کارشناسان تربیت بدنی شهرستان ها، روسای انجمن ورزشی استان ، هیات رییسه ورزش دانش آموزی استان در شهرستان کردکوی برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان ضمن ابراز خرسندی از روند مطلوب برنامه های این حوزه در مدارس ابراز امیدواری کرد در سال تحصیلی جدید شاهد رشد 10 درصدی ورزش دانش آموزی مدارس باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار