مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج:

برگزاری مسابقات قرآن، نماز و عترت موجب ایجاد انگیزه و کشف استعدادهای نهفته خواهد شد

شورای قرآن ناحیه سه کرج با حضور حداکثری اعضا و نمایندگان مدیران مدارس دولتی و غیردولتی برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۴۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، عبدالکریم رستمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در اولین جلسه شورای قرآن ناحیه ضمن تقدیر از اعضای حاضر و تشکر از عوامل اجرایی مسابقات و برنامه های انجام شده، به اهمیت قرآن، عترت و نماز در زندگی فردی و اجتماعی پرداخته و گفت: برگزاری مسابقات در بین دانش آموزان در سه حوزه ی نورانی قرآن، عترت و نماز علاوه بر بالا بردن روحیه ی معنوی آنان، موجب ایجاد انگیزه و کشف استعدادهای نهفته خواهد شد .

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت موضوع ابراز امیدواری کرد: تمام مسئولین دوایر و مدیران مدارس با جدیت به امر تشویق دانش آموزان برای شرکت حداکثری در مسابقات قرآنی پرداخته و زمینه حضور پر شور آنان را فراهم آورند.

در ادامه جلسه خان محمدی، کارشناس مسئول قرآن عترت و نماز و دبیر شورا ناحیه گزارشی از مسابقات قرآنی دانش آموزان و همکاران و رتبه های کسب شده در سال قبل ارائه نمود.

وی در ادامه به برخی از چالش ها و نقاط ضعف و قوت در برگزاری مسابقات، از جمله کمبود منابع مالی به منظور کیفیت بخشی به اجرای مسابقات و تجلیل از نفرات برتر پرداخت .

اعضای حاضر به ویژه نمایندگان مدیران و اطهری فرد مشاور قرآنی ناحیه نکاتی مهم و ارزشمند در خصوص برگزاری با شکوه و با کیفیت مسابقات قرآنی ارائه نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار