رئیس مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

بارگذاری بیش از 310 خبر مرتبط با ستاد‌های اسكان فرهنگیان در سایت وزارت آموزش و پرورش

خبرگزاری پانا: رئیس مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از پوشش خبری بیش از 310 خبر مربوط به ستادهای پذیرش و اسكان فرهنگیان سراسر كشور در سایت وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، علی فرهادی با اشاره به فعالیت 2 ماهه حوزه ستادی بمنظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای فرهنگیان و خانواده معزز آنان گفت: در این رابطه جمع كثیری در ستاد های اسكان وزارت آموزش و پرورش ساماندهی شده بودند تا خدمات مطلوبی را در تعطیلات نوروزی به فرهنگیان ارائه نمایند.

وی افزود: با تجهیز فضاهای اقامتی (خانه معلم، خوابگاه ها و مدارس) در سراسر كشور نسبت به پذیرش و اسكان مسافرین نوروزی به ویژه فرهنگیان و خانواده آنان اقدام شده است.

رئیس مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تصریح كرد: در اجرای دستور وزیر آموزش و پرورش مبنی بر بسیج كلیه امكانات رفاهی بمنظور تكریم فرهنگیان گرانقدر، ستاد های اسكان از تاریخ 28 اسفند 91 لغایت 16فروردین 92 میزبان بیش از 5/13 میلیون نفر روز فرهنگیان معزز در مراكزاقامتی خود بوده است.

وی افزود: در برخی استان ها استقبال چشمگیر مسافرین نوروزی به گونه ای بود كه از دستگاه های الكترونیك نوبت دهی و باجه های مختلف جهت صدور معرفی نامه و راهنمای محل اسكان استفاده شده است.

فرهادی خاطرنشان كرد: گزارشات رسیده از استان ها حاكی از آن است كه در بازدید مسئولان كشوری از جمله وزیر آموزش و پرورش از ستاد اسكان استان خوزستان، ملك زاده معاون رئیس جمهور از ستاد اسكان استان فارس، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استانداران، فرمانداران ، و... از ستاد های اسكان استان ها از نحوه ارائه خدمات ستاد ها ابراز رضایت و تشكر نموده اند.

وی در خاتمه از زحمات كلیه دست اندركاران ستاد های اسكان نوروزی استان ها، مناطق، شهرستان ها اعم از روسای ادارات روابط عمومی و كارشناسان، عوامل اجرایی و مسئولان سایت استان كه به پوشش لحظه به لحظه اخبار مربوطه اقدام نموده اند تشكر و قدر دانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار