مسئول برگزاری نمایشگاه ۳۰روزه کتاب در گفت وگو با پانا:

تخفیف 50درصدی آثار فرصتی به صرفه برای کتاب دوستان/خانواده های آذربایجانی به فرهنگ کتاب اهمیت می دهند

مسئول برگزاری نمایشگاه 30روزه کتاب در محل سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی گفت:آمار مطالعه در استان نسبت به سایر شهرها و استان ها بالاتر است و تمایل خانواده ها برای تهیه کتاب های علمی و پیگیری شان برای ترغیب کودکان به کتابخوانی نشان از آینده ای مطلوب در حوزه کتابخوانی است.

کد مطلب: ۶۹۳۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد

حسین طاهری در گفت وگو با خبرنگار پانا از بیان کرد: در این نمایشگاه آثار 30 ناشر برگزیده کشور درحال عرضه هست و اکثریت کتاب ها متعلق به انتشارات داریوش، برگزار کننده این نمایشگاه، هستند و همچنین حدود 3 هزار عنوان کتاب نشر سال های 95 و 96 در نمایشگاه موجود است.

مسئول برگزاری نمایشگاه 30روزه کتاب اظهار کرد: کتاب های مناسب برای همه سنین در نمایشگاه وجود دارند اما تمرکز بیشتر در خصوص کتاب های مخصوص کودکان و نوجوانان است که کتاب های مناسب برای هر پایه تحصیلی موجود بوده و در کنار کتاب های نوجوانان و کودکان کتاب های مخصوص بزرگ سالان نیز در نمایشگاه عرضه می شود.

وی بازدید و استقبال از نمایشگاه را تاکنون کمرنگ تلقی کرده و افزود: این نمایشگاه از 18آذر شروع به کار کرده و تا 18دی یعنی به مدت 30روز دایر خواهد بود همچنین کلیه کتاب های موجود در نمایشگاه با پنجاه درصد تخفیف ویژه ارائه می شوند که برگزاری این نمایشگاه نیز با حمایت سازمان دانش آموزی و اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی صورت گرفته است.

طاهری از عدم همکاری شهرداری تبریز درخصوص تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب نمایشگاه گله کرده و افزود: شهرداری تبریز حمایتی درخصوص تبلیغات انجام نداد با وجود اینکه ماچندین بار از طریق ارسال نامه اقدام کردیم که متاسفانه هیچ همکاری درخصوص حمایت از تبلیغات و انعکاس فرهنگی نمایشگاه صورت نگرفت.

مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب دررابطه با میزان مطالعه در آذربایجان شرقی عنوان کرد:آمار مطالعه در این استان نسبت به سایر شهرها و استان ها بالاتر است که به چشم نیز دیده می شود و از اهمیت دادن مردم آذربایجان به این فرهنگ مهم کتاب و کتابخوانی بسیار خرسندم همچنین تمایل خانواده ها برای تهیه کتاب های علمی و پیگیری شان برای ترغیب کودکان به کتابخوانی نشان از آینده ای مطلوب در حوزه کتابخوانی است.

وی بیان کرد:به شخصه از حمایت های سازمان دانش آموزی استان و اداره فرهنگ و ارشاد کمال تشکر را دارم و باوجود گله ای که از عدم همکاری شهرداری داریم خوشحال می شدیم که این ارگان حداقل در نصب یک یاچند بنر اطلاع رسانی برای نمایشگاه اقدامی داشته باشند چراکه تمامی محصولات موجود از آثار فاخر دوسال اخیر هستند و با تخفیف پنجاه درصدی فرصت مناسبی برای دوست داران کتاب رقم خورده است.

طاهری در رابطه با شعبه های این نمایشگاه خاطرنشان کرد: نمایشگاه 30روزه کتاب هم اکنون در تبریز و شهرستان مراغه درحال برگزاری است که یکی از شعبه های تبریز در چهارراه منصور در مجتمع ایپک و شعبه دیگر آن نیز در سازمان دانش آموزی استان قرار دارد وساعات بازدید نمایشگاه نیز از ساعت 8صبح تا9شب است که از دوستان علاقه مند به کتاب و کتاب خوانی برای بازدید و بهره مند شدن از تخفیفات این نمایشگاه دعوت می شود.

وی درپایان یادآور شد: از حمایت ها و همکاری خبرگزاری پانا درخصوص انعکاس و اطلاع رسانی اخبار مربوط به نمایشگاه برای افراد فرهنگی و خانواده های دوست دار کتاب، تشکر ویژه ای دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار