امام جمعه خرم آباد:

تلاش امریکا و کشورهای غربی برای انجام مذاکره مستقیم ایران با دولت امریکا، نشانه حقانیت ایران است

خبرگزاری پانا: امام جمعه خرم آباد گفت: تلاش گسترده آمریکا و کشورهای غربی برای انجام مذاکره مستقیم جمهوری اسلامی ایران با دولت امریکا، نشانه بارز و مشخص حقانیت ایران اسلامی و شکست توطئه های استکبار جهانی و کشورهای غربی است.

کد مطلب: ۶۹۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلامˈسیداحمد میرعمادی ˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد، افزود:تلاش گسترده امریکا و کشورهای غربی برای انجام مذاکره مستقیم جمهوری اسلامی ایران با دولت امریکا، نشانه بارز و مشخص حقانیت ایران اسلامی و شکست توطئه های استکبار جهانی و کشورهای غربی است.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: 20 فروردین ماه سالروز قطع رسمی روابط سیاسی ایران با آمریکاست و این روز پرافتخار در کسب استقلال کشور، به عنوان روز ملی فناوری هسته ای نیز نامگذاری شده است.
وی افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی در 12 فروردین 58 با تثبیت نظام جمهوری اسلامی و قطع رابطه با سلطه گران، استقلال و آزادی خود را اعلام کردند و به همین دلیل امریکا و غربی ها تحریم های اقتصادی گسترده ای را علیه کشور اعمال کردند.
امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه این تحریم ها با هدف شکست نظام و حضور دوباره آنها در ایران اعمال شد، اظهار داشت: برغم تمامی این فشارهای سیاسی و اقتصادی، ایران اسلامی اکنون در اوج افتخار و اقتدار قرار دارد و همچنان محکم در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی ایستاده است.
نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین به برگزاری هفته سلامت اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی در حوزه های مختلف علمی موفقیت های بزرگی را کسب کرده و در عرصه بهداشت و پزشکی یکی از کشورهای برتر و توانمند دنیا محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار