استاندار کردستان: یارانە و خدمات بهزیستی در دولت‌هاي یازدهم و دوازدهم 3 برابر شدە است

سنندج (پانا) - استاندار کردستان از سە برابر شدن یارانە و خدمات بهزیستی بە مددجویان در دولت‌هاي یازدهم و دوازدهم خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۲۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در بازدید از مرکز توانبخشی ثمر، سرای سالمندان سنندج و موسسە خیریە بیماران روانی مزمن سنندج با بیان این مطلب افزود: دولت تدبیر و امید علارغم کاهش درآمدهای کشور توانستە است گامهای اساسی در راستای بهبود شرایط مددجویان بردارد.
وی سە برابر شدن یارانەها و خدمات در دولت دکتر روحانی را موید این مطلب دانست و اضافە کرد: همچنين در این دولت و دولت قبل اعتبارات عمرانی بە میزان ۵۰ درصد و اعتبارات تخصصی افزایش ۱۰۰ درصدی داشتە است.
مرادنیا با اشارە بە اینکە در حال حاضر کسی برای بهرەمندی از خدمات بهزیستی در نوبت نیست ادامە داد: همە ما وظیفە داریم بە افراد آسیب پذیر تحت پوشش بهزیستی و دیگر نهادهای حمایتی خدمات مطلوب و درخور شان آنان ارائه دهیم.
استاندار کردستان ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفتە در بهزیستی کردستان گفت: کار در بهزیستی پرمشقت و سخت است و بر همین اساس لازم است زمینە با برنامەریزی و ارائه خدمات مطلوبتر برای توانمند سازی افراد تحت پوشش انجام شود.
مرادنیا ادامە داد: از بهزیستی کشور و منابع استانی یک و نیم میلیارد ریال برای کمک نقدی بە مددجویان تحت پوشش بهزیستی تخصیص یافتە است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار