مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نظری: کار بدون عشق و علاقه در حوزه کودک و نوجوان خسران است

تهران (پانا) - مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور وزیر آموزش و پرورش، مدیرعامل سابق و کنونی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تعدادی از اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۲۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد

عصر امروز جلسه تودیع و معارفه مدیرعاملان سابق و کنونی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور کارکنان و مدیران این سازمان در سینما کانون برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علیرضا حاجیان زاده، مدیرعامل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تکریم مقام ادبیات فاضل نظری و یادآوری امانت کانون که در دستش بوده ابراز امیدواری و تاکید کرد که کانون را به امانت‌دار تازه‌ای می‌دهد. وی مدعی شد این امانت را با ارزش افزوده تحویل می‌دهد.

مدیر سابق کانون در ادامه گزارشی در حوزه انتشارات از برگزیده شدن سه دوره این نهاد، ساخت فیلم و سریال و برپایی اکران فیلم کودک و تولید تئاتر براساس محتوای کتاب‌های درسی و سامان‌دهی صنعت اسباب‌بازی ارائه داد.

حاجیان زاده از گسترش کتابخانه‌ها و همکاری با صداوسیما گفت و افزود: براساس توصیه‌های رهبری مباحث زبان‌آموزی را در تعداد زبان‌ها گسترش داده است.

وی با اشاره به افزایش حقوق کارمندان بر افزایش سه برابری بودجه کانون خبر داد و تصریح کرد که مربیان پاره‌وقت در این دوره ساماندهی شده‌اند.

حاجیان زاده مدعی شد ما در اوج هستیم و امیدوار است فاضل نظری نیز در آینده بتواند چنین گزارشی ارایه دهد.

در ادامه مراسم نوبت به فاضل نظری، مدیرعامل جدید کانون رسید تا دقایقی را برای حضار سخنرانی کند. نظری با تکریم فعالان حوزه فرهنگی کودکان گفت: باید در عمل و کار حرف‌های امروز را زد.

وی ابراز امیدواری کرد که درخت تلاش در آینده و در ثمره آن نمود پیدا کند.

نظری فرهنگ را مشکک لفظی برخواند که معنای متعددی می‌دهد، اما معنای مدنظر خود را مجموعه رفتارها و آداب و هنجاری دانست که ما را در شکل کنونی تعریف می‌کند.

وی ایثار و همدلی در برابر رویدادها و بذل محبت با زلزله‌زدگان را جز فرهنگ ما تعبیر کرد.

نظری با تاکید بر عدم امکان صرف‌نظر کردن از نقش کانون گفت: نمی‌توان به وضعیت کنونی بسنده کرد کار بدون عشق در این حوزه یک خسران بزرگ است.

لازم به ذکر است که در این مراسم چهره های فرهنگی و هنری زیادی از جمله ساعد باقری، رامبد جوان، سید علی احمدی، صدیق تعریف، محمدمعتمدی، محمدرضاچراغعلی، امیرخوراکیان، احمد عربانی، مصطفی جمشیدی، مجید اخشابی و مژده لواسانی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار