اولین دوره آموزش مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی شهر قدس برگزار شد

شهر قدس (پانا)-اولین دوره آموزش مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش شهر قدس در سالن شهید دهنو برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۲۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران ،این جلسه با حضور آزاد ایمانی رئیس سازمان دانش اموزی اداره آموزش پرورش شهرستان قدس ، مهری علیئی و سارا کمیجانی کارشناسان سازمان دانش آموزی ، مربیان راهنما و مربیان تشکل پیشتازان با هدف آموزش مهارت های تشکیلاتی،هویتی و معرفتی برگزار شد .

در این برنامه ابتدا آزاد ایمانی ضمن خیر مقدم به مربیان گفت : مربیان برای اینکه بتوانند فعالیتهای فوق برنامه مدارس را به نحو مطلوب پیش ببرند و دانش آموزان را با امور اجتماعی آشنا کنند باید آموزشهای لازم مربوط به تشکیلات پیشتازان را خوب یاد بگیرند و خوب به اعضای گروه یاد بدهند با تقویت این روحیه و منش در مدارس می توانند یک مدرسه پویا و شاداب داشته باشند.

آذروند ، مربی راهنما تشکل پیشتازان شهر قدس از مدرسان این جلسه آموزشی بودند،که در مورد هدف تشکیلات، آرم سازمان،هویت تشکیلاتی،منش های تشکیلات،شعار وروش تشکیلات،تعریف تیم و گروه ، یاور مربی ،وظایف عضو علمی ،تدارکات امداد و نجات و ورزشی توضیحات کاملی داد .

در ادامه نادری ، در خصوص حاملان قرآن ،گارد پرچم،نحوه پیچش دستمال گردن ، سلام تشکیلاتی ،سوگند پرچم و قول سازمانی نیزآموزش داد.

شایان ذکر است این جلسه برای مربیان پیشتاز ضمن خدمت منظور خواهد شد و جلسه آموزشی بعدی با توجه به کتاب مهارت تشکیلاتی برگزار خواهد شد .

/ خبرنگار:هدیه قنبرلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار