معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

ظرفیت‌های آموزشی برای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی بکارگیری شوند

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از ظرفیت‌ و توانمندی‌های موجود برای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی و رونق فرهنگ مطالعه استفاده شود.

کد مطلب: ۶۹۲۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،یوسف احمدی در دیدار با مسؤولان و کارکنان نهضت سوادآوزی شهرستان نمین، با اشاره به اقدامات درخور تحسین آموزش و پرورش نمین برای احیای علم و سوادآموزی، اظهار کرد: در این راستا لازم است که از برنامه‌های اخیر انجام پذیرفته در این شهرستان در راستای توجه به سواد آموزی تقدیر به عمل ‌آید .

وی افزود: برای کسب موفقیت‌های بیشتر نهضت سوادآموزی در نقاط مختلف کشور نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط هستیم و می‌بایست تمامی بخش‌های دولتی و غیردولتی با حمایت سازمان‌های مردم نهاد برای اعتلای فرهنگ علم و دانش و سوادآموزی در تلاش باشند .

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل با تقدیر از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت که مسیر را برای سوادآموزی هموار می‌کنند، تصریح کرد: در رونق دانش و سوادآموزی نباید با دید محدود به این موضوع مهم توجه کرد و ریشه‌کن کردن بیسوادی در کشور نیازمند برخورداری از چشم‌اندازی وسیع و همت مضاعف است .

احمدی بیان کرد: نیازمند اقدامی جهادگونه برای اعتلای برنامه‌های فرهنگی و حرکت در مسیر رشد فرهنگ مطالعه و سوادآموزی در جامعه هستیم و فعالان این حوزه با درایت، صبر و پشتکار خود در تحقق این موضوع در تلاش بوده و این اقدام شایسته بهترین قدردانی‌هاست .

وی با اشاره به اینکه لازم است ظرفیت‌های آموزشی موجود در استان برای ریشه‌کن کردن بیسوادی بکارگیری شوند، افزود: با افزایش مشارکت، تداوم همکاری با دستگاه‌های مختلف و بالا بردن هم‌افزایی در دستیابی به اهداف والای تعلیم و تربیت به دست‌آوردهای بسیار مهمی دست خواهیم یافت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار