رئیس پلیس راهور استان اردبیل خبرداد:

آخر آذر پایان مهلت بخشودگی دیرکرد جرایم

رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: پایان آذر آخرین مهلت برای بخشودگی دیرکرد جرایم راهنمایی و رانندگی است تا رانندگان تنها یک برابر جرایم اعمال شده را پرداخت کنند.

کد مطلب: ۶۹۲۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، سرهنگ رحیم آقامحمدی در جریان بازدید از سامانه اجرائیات راهور در اردبیل اظهار کرد: برابر ابلاغیه پلیس راهور در سامانه اجرائیات جرایم رانندگان به مقدار یک برابر مربوط به سال 95 درج شده است که براساس مصوبه مجلس و هیئت دولت رانندگان متخلف فرصت دارند تا پایان آذرماه نسبت به پرداخت جرایم خود تا یک برابر اقدام کرده و از بخشودگی دیرکرد جرایم بهره‌مند شوند .

وی با بیان اینکه به هیچ وجه این مهلت تمدید نخواهد شد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این موضوع مصوبه مجلس و هیئت دولت است حتی یک ساعت بعد از پایان آذرماه امکان تمدید این امر امکانپذیر نیست .

رئیس پلیس راهور استان اردبیل اضافه کرد: رانندگان با مراجعه به سایت راهور و یا دفاتر خدمات پلیس + 10 و از طریق سامانه پیامکی 110، 120، 2020 با اعلام مشخصات خودروی خود می‌توانند خلافی خودروی خود را احصا کرده و جرایم سال 95 را تا یک برابر پرداخت کنند .

آقامحمدی گفت: با توجه به اینکه اکثر جاده‌ها و محورهای مواصلاتی و همچنین میادین و گذرگاه‌های اردبیل به دوربین‌های ثبت تخلفات مجهز شده است در صورتی که رانندگان تخلفی را مرتکب شوند به دقت این تخلفات ثبت و جرایم اعمال می‌شود که از طریق مراجعه به سامانه اجرائیات می‌توانند در جریان رقم جرایم رانندگی خود قرار گیرند .

وی اظهار داشت: ما تا مهلت باقی‌مانده تا 30 آذرماه آمادگی ارائه خدمات و راهنمایی‌های لازم را برای رانندگان در مراکز پلیس راهور شهرستان و استان داریم و امیدواریم رانندگان با استفاده از فرصت به وجود آمده نسبت به پرداخت یک برابری جرایم خود اقدام کنند .

رئیس پلیس راهور استان اردبیل بیان کرد: قطعا در نقل و انتقال خودرو پلیس روی دو موضوع پرداختی خلافی و همچنین داشتن برگه معاینه فنی حساس است و رانندگان باید به این موضوعات توجهی جدی داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار