بازدید امام جمعه بخش چهارباغ از مدارس این بخش

حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه چهارباغ، بابالو مدیر آموزش و پرورش شهرستان، حجت الاسلام سرشار رئیس شورای شهرستان، علیزاده رئیس شورای شهر چهارباغ و اعضاء شورای شهر چهارباغ، از مدارس حاج همت، شهید محسن نوروزی و ایثار بیسیم بازدید به عمل آمد.

کد مطلب: ۶۹۲۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در ساوجبلاغ، ححجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه چهارباغ، بابالو مدیر آموزش و پرورش شهرستان، حجت الاسلام سرشار رئیس شورای شهرستان، علیزاده رئیس شورای شهر چهارباغ و اعضاء شورای شهر چهارباغ از مدارس حاج همت، شهید محسن نوروزی و ایثار بیسیم بازدید به عمل آمد.

مدیرآموزش و پرورش ساوجبلاغ در حاشیه این بازدید گفت: این برنامه با هدف بررسی مشکلات آموزشی و پرورشی مدارس بخش چهارباغ با حضور مسئولین این بخش صورت گرفت و امیدواریم با یاری خداوند متعال و همت مسئولین بخش و شهرستان و همکاری و همیاری همه ارگانه های مشکلات موجود مرتفع شود.

بابالو بیان داشت: کمبود فضای آموزشی و فیزیکی مدارس، بخش عمده مشکلات آموزش و پرورش این شهرستان است که انتظار می‌رود در اعتبارات ملی نگاه ویژه‌ای به این بخش شود که البته نباید در کیفیت تدریس معلمان تاثیرگذار باشد .

در پایان نیز نماز جماعت به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمدی و با حضور دانش آموزان و معلمان و اولیاء در آموزشگاه ایثار برگزار گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار