دوگانگی شخصیتی پیامد فضای مجازی است

مدیر دبیرستان شهید باباخانی نطنز گفت :با توجه به استفاده دانش آموزان از فضای مجازی و اینترنت و عدم کنترل کافی از سوی والدین ، مشکلاتی را برای آنها بوجود آورده است.

کد مطلب: ۶۸۸۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از نطنز ، خانم رشتی مدیر دبیرستان شهید باباخانی در گفتگو با خبر گزاری پانا گفت : مشکلات رفتاری دانش آموزان با شناخت دقیق از روحیات درونی دانش آموزان قابل حل است.

مدیر دبیرستان شهید باباخانی با توجه به استفاده دانش آموزان از فضای مجازی و اینترنت و عدم کنترل کافی والدین مشکلاتی را برای آنها بوجود آورده است.

وی افزود : والدین باید در مورد استفاده از فضاهای مجازی که دسترسی به آنها به مراتب آسان تر از اینترنت شده هشدار داد که نظارت کافی و مناسب دراین موارد را داشته باشید و کامپیوتر منزل را درجایی قراردهید که نظارت کافی برعملکرد فرزندان در مواقع استفاده از اینترنت را داشته باشید.

وی خاطر نشان نمود : عدم آگاهی از استفاده مناسب از گوشی های هوشمند و فضاهای مجازی مشکلات رفتاری و شخصیتی را در افراد به وجود می آورد که به مرور زمان و استفاده زیاد از این وسایل دچار دوگانگی شخصیت شده و در آینده افراد باعث مشکلاتی روحی و روانی و چه بسا به خودکشی منجر شود.

مدیر دبیرستان در پایان ابزار امیدواری نمود آموزش و پرورش و نهاد های مربوطه با دعوت از سخنرانان برجسته کشوری برای خانواده ها و دانش درباره عوامل بروز مشکلات رفتاری و فضای مجازی ، آسیب های اجتماعی و سایر مواردی که بر دانش اموز تاثیر گذار است جلسات و کارگاه های آموزشی برگزار نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار