استاندار یزد:

همه پاکبانان عزیز مردم و مسئولین هستند

استاندار یزد در دیدار با پاکبان شهرداری یزد که این روزها موردتوجه بسیاری از رسانه‌ها قرارگرفته است بابیان اینکه در مواجهه با این‌گونه موضوعات نباید به‌گونه‌ای رفتار و تفسیر شود که خدشه‌ای به ساحت دیگر پاکبانان وارد شود؛ خاطرنشان کرد: همه پاکبانان، عزیز مردم و مسئولین هستند.

کد مطلب: ۶۸۸۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش ژانای یزد، استاندار یزد ‌در منزل پاکبان «محمدخانی» که این روزها موردتوجه بسیاری از رسانه‌های استان و کشور به دلیل مدرک تحصیلی‌اش شده است، حضور یافت و با وی دیدار و گفتگو کرد.
استاندار یزد در این دیدار با درود به همه پاکبانان استان یزد؛ گفت: حضورم در اینجا به این دلیل نیست که فردی مدرک دانشگاهی دارد و به شغل شریف پاکبانی مشغول است؛ بلکه به سبب این نکته است که فردی برای اداره یک زندگی سالم و شرافتمندانه تلاش کرده است.
«محمود زمانی قمی» بابیان اینکه اراده قوی آقای خانی برای داشتن زندگی‌ای سالم قابل‌تقدیر است؛ اظهار داشت: اگر وظایف دیگری هم بر عهده ما باشد سعی می‌کنیم که آن وظیفه را دنبال کنیم.
استاندار یزد بابیان اینکه همه پاکبانان این استان و کشور عزیز ما هستند؛ افزود: قطعاً قرب این قشر از جامعه نزد پروردگار از همه مسئولان صاحب‌نام بالاتر است.
عالی‌ترین مقام اجرایی استان بابیان اینکه پاکبان ها عزیزترین عناصر شهرداری‌ها هستند؛ تأکید کرد: این‌گونه نیست که به سبب شغل افراد نگاه متفاوتی به آن‌ها داشته باشیم بلکه همه بنده خدا هستند و برای داشتن زندگی‌ای سالم و آبرومندانه تلاش می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه در مواجهه با این‌گونه موضوعات نباید به‌گونه‌ای رفتار و تفسیر شود که خدشه‌ای به ساحت دیگر پاکبان ها وارد شود؛ خاطرنشان کرد: همه پاکبانان عزیز مردم و مسئولین هستند.
استاندار یزد بابیان اینکه معتقدم فارغ‌التحصیلان دانشگاهی باید در شرایطی به کار مشغول شوند که از تخصص آن‌ها استفاده شود؛ افزود: شما نعمتی شدید که جامعه بیدار شود و این قشر زحمت‌کش که به گردن همه حق‌دارند بیش از قبل موردتوجه قرار گیرند.
زمانی قمی عنوان کرد که در آینده‌ای نزدیک با پاکبانان دیگری نیز دیدار خواهم کرد و حرف‌های آن‌ها را از نزدیک می‌شنوم.
در این دیدار شهردار یزد، مدیرکل صداوسیمای مرکز استان و جمعی از مسئولین استان، استاندار یزد را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار