تربیت معلم در مهجوریت اجتماعی است

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان بر اهتمام در خروج تربیت معلم از مهجوریت اجتماعی تاکید و تصریح کرد: این مهجوریت نه تنها در سطح مردم بلکه در حوزه سیاست گذاری های آموزش و پرورش هم وجود دارد.

کد مطلب: ۶۸۷۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، غلامرضا کیانی درسمپوزیوم تربیت معلم تطبیقی، بر ضرورت بین المللی سازی دانشگاه بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت این دانشگاه و برخورداری از اسناد بالادستی تاکید کرد.

وی انعقاد تفاهم نامه های بین المللی بین دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه های تربیت معلم دانشگاه های خارج از کشور و برگزاری نشست هایی با حضور اندیشمندان بین المللی در عرصه تربیت معلم را تحرکات دانشگاه در حوزه بین المللی سازی آن برشمرد.

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان کسب تجربه و انتقال آن به دیگران را از نیازهای بشر دانست و سمپوزیوم تربیت معلم تطبیقی را حرکتی در این راستا در دو بعد عملی و نظری عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهتمام در خروج تربیت معلم از مهجوریت اجتماعی تاکید و تصریح کرد: این مهجوریت نه تنها در سطح مردم بلکه در حوزه سیاست گذاری های آموزش و پرورش هم وجود دارد، در این راستا گفتمان سازی در سطح مسئولان بالادستی را در دستور کار قرار داده ایم .

کیانی در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به پیشینه تربیت معلم و با انجام فعالیت های نظری و پژوهشی عمیق در این حوزه بتوانیم در آینده ای نه چندان دور در جامعه و منطقه حرفی برای گفتن داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار