امام جمعه اردبیل:

شکست داعش در واقع شکست استکبار جهانی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: شکست داعش در واقع شکست ایجاد کنندگان این فرقه گمراه و تروریستی یعنی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست.

کد مطلب: ۶۸۷۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه دوم نماز جمعه اردبیل با تبریک این موفقیت به مقام معظم رهبری ، مدافعان حرم ، سردار سلیمانی و تمام دوستداران اهل بیت و علاقمندان به صلح و امنیت افزود: شکست اصلی برای آمریکا ، بخشی از کشورهای اروپایی ، کشورهای مرتجع منطقه ، مفتیان وهابی و امپراطوری رسانه ای و دستگاه های تبلیغاتی غرب است که داعش را درست کرده و از آن حمایت کردند .
وی ارزش این پیروزی را فوق العاده ذکر و اظهار کرد: با این ضربه مهلک به داعش برنامه های منطقه ای استکبار جهانی شکست خورد .
نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری در ادامه خطبه ها به تحرکات موذیانه عربستان در منطقه و تهدید ایران توسط این رژیم اشاره کرد و افزود: این عصبانیت و حرکت های غیرمنطقی عربستان ناشی از نابودی داعش و از بین رفتن 300 میلیارد دلار این کشور در سوریه و 10 میلیارد دلار این رژیم در یمن و ناکام ماندن در یمن نیست بلکه علت اصلی این است که در عربستان نسل جدیدی پدید آمده که در اثر مسافرت های خارجی برای تحصیل و بهره مندی از اینترنت با تفکری تربیت یافته اند که جامعه سنتی قبیله ای عربستان و افکار تاریک وهابیت و چپاول بیت المال توسط شاهزاده ها را بر نمی تابند و اگر کار به همین روال پیش برود فروپاشی حکومت سعودی حتمی است .
وی با یادآوری بیانیه سازمان ملل که ایران هیچ دخالتی در ارسال موشک به یمن ندارد گفت: وقتی ارتش عربستان قادر به مقابله با شبه نظامیان یمن نیست و وقتی کپسول دارو را نمی توان به داخل یمن انتقال داد ، تصور انتقال کپسول عظیم موشک توسط ایران به یمن یک اشتباه مسخره است .
امام جمعه اردبیل همچنین در خطبه های نماز جمعه از مردم این استان به خاطر کمک رسانی فوق العاده به زلزله زدگان کرمانشاه تشکر کرد و افزود: از طرف خودم و مردم شریف منطقه از ملت بزرگ ایران ، ارتش ، سپاه ، بسیج ، هلال احمر ، کمیته امداد و نیروی انتظامی تشکر ویژه دارم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار