معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس خبر داد:

توزیع بسته های ورزشی و بهداشتی ویژه معلمان تربیت بدنی و مراقبین سلامت

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: با مشارکت معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت متبوع و اداره کل آموزش و پرورش فارس، 3200 بسته ورزشی و بهداشتی تهیه و در روزهای آینده بین معلمین تربیت بدنی و مراقبین سلامت سراسر فارس توزیع خواهد شد.

کد مطلب: ۶۸۷۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، محمد جعفری در آیین رونمایی از بسته های ورزشی و بهداشتی ویژه معلمین ورزش و مراقبین سلامت سراسر فارس گفت: در سال گذشته و با حمایت مدیر کل و شورای معاونین آموزش و پرورش و مشارکت ادارات نواحی، شهرستانها و مناطق،برای اولین بار در سطح کشور، نزدیک به 2500 بسته ورزشی، ویژه معلمین تربیت بدنی در سراسر استان فارس توزیع شد.

وی گفت: در سال جاری و در راستای کیفیت بخشی درس تربیت بدنی و طرح های مختلف حوزه سلامت و تندرستی ، معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت متبوع با الگو قرار دادن طرح استانی فارس ، اقدام به اجرای این طرح در سراسر کشور کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در قالب این طرح و با مشارکت معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، 2500 بسته ورزشی ویژه معلمان تربیت بدنی و 700 بسته بهداشتی ویژه مراقبین سلامت سراسر فارس تهیه شده و در روزهای آینده در اختیار متولیان امر ورزش و سلامت در مدارس فارس قرار خواهد گرفت.

وی گفت:بسته ورزشی شامل یک دست پیراهن و شلوار ، تی شرت ، کفش ورزشی به همراه کیف می باشد و در بسته بهداشتی نیز اقلامی شامل؛ روپوش، دستگاه تست قند خون، کاف فشار خون، گوشی پزشکی،ترمومتر دیجیتال به همراه کیف در نظر گرفته شده است.

جعفری تهیه به موقع این بسته ها را ناشی از تلاش و همکاری حوزه های مختلف آموزش و پرورش فارس ، بویژه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل و مساعدت ویژه مدیر کل آموزش و پرورش فارس دانست و گفت: توزیع این بسته ها در ادارات نواحی، شهرستانها و مناطق فارس ،طی مراسمی ویژه و با حضور معلمین تربیت بدنی و مراقبین سلامت انجام خواهد شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار