نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل :

بسیج باید در ارائه خدمت علمی و تبدیل علم به ثروت پیش قدم باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در انقلاب اسلامی بالاترین خدمت، خدمت علمی و تبدیل علم به ثروت و تحقق اصل بهره وری است که در این عرصه بسیج باید پیش قدم باشد.

کد مطلب: ۶۸۵۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج در استان که به مناسبت آغاز هفته بسیج و در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد ، سخت کوشی ، داشتن اخلاص در کارها، حضور در عرصه های بحرانی و سوء استفاده نکردن از موقعیت را مهمترین ویژگی یک فرد بسیجی عنوان کرد و از نقش بسیج در دوران دفاع مقدس و عرصه های سازندگی بعد از جنگ تجلیل کرد .

وی بسیج را بزرگترین شاهکار امام خمینی(ره) در حفظ و تقویت نظام اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: امروزه در دنیا استفاده از نیروهای مردمی بزرگترین هنر و مهمترین عامل پیشرفت یک مملکت است که امام خمینی(ره) با بینش و فهم عمیق خود بسیج را بنیان نهاد که در عرصه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی اصلی ترین نقش را در دفاع از کشور ایفا کردند .
در ادامه این مراسم سردارجلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان نیز با بیان اینکه که در حال حاضر نهاد انقلابی و مردمی بسیج در استان در قالب ۲۲ قشر و ۱۱ ناحیه فعال است ، گفت: در هفته بسیج بیش از ۴۹۸ برنامه در نظر گرفته شده است .
حجت الاسلام فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان نیز گفت: چاپ و نشر نشریات تخصصی، انجام نیاز سنجی های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از جامعه و برگزاری نشست های مختلف علمی و تحقیقاتی از دیگر برنامه ها و اقدامات مهم سپاه استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار