رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوسف خبر داد:

همایش یاوران وقف در راه است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوسف در جمع خبرنگاران عنوان برنامه های دهه وقف سال 96 شهرستان خوسف را بیان کرد.

کد مطلب: ۶۸۵۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ، امر الله سیرتی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوسف گفت : در روز پنج شنبه 25 آبان کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه خوسف با امام جمعه و فرماندار خوسف دیدار داشته و گزارشی از عملکرد یک ساله این اداره را به مسئولان ارائه کرده و در عصر همان روز، مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای مدفون در امامزاده سید ابوالقاسم نصرآباد برگزار شد.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوسف ادامه داد: در روز جمعه 26 آبان ایستگاه همه واقف باشیم در مسجد جامع خوسف و تمامی بقاع متبرکه سطح شهرستان برپا شده و مراسم عزاداری و ویژه برنامه لبیک یا رسول الله(ص) در امامزاده سید ابوالقاسم نصرآباد و سید محمد فدشک باشکوه برگزار شد.


وی با بیان اینکه زنگ وقف امروز در مدارس خوسف نواخته شد،‌گفت: امروز نشست صنفی وقف با جامعه قرآنی و تجلیل از مربیان حفظ در اداره اوقاف و امور خیریه خوسف برگزار می شود.


سیرتی تصریح کرد: در روز یکشنبه28 ویژه برنامه شهادت امام رضا (علیه السلام) در تمامی بقاع متبرکه سطح شهرستان برگزار می شود و در اول آذر نیز همایش یاوران وقف با حضور ائمه جمعه، علما، مسئولین، هیئت امنا، خدام، خیرین، واقفین و متولیان موقوفات در خانه وقفی خوسف برگزار خواهد شد.


وی یادآور شد: روز پنجشنبه 2 آذر نیز نشست صنفی وقف با طلاب حوزه علمیه الزهرا در خانه وقفی برگزار می شود و شنبه 4 آذر پروژه و غبارروبی امامزاده شاه سلیمان علی افتتاح می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار