برگزاری جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج در شهرستان بهارستان

جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج شهرستان بهارستان با حضور فرماندار شهرستان بهارستان، بخشداران و شهرداران در محل سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۵۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، در اين جلسه فرماندار شهرستان بهارستان ضمن اظهار همدردي با آسيب ديدگان زلزله اخير در منطقه غرب كشور با اشاره به جايگاه بسيج در نظام جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت : تفكر و اخلاق بسيجي است كه در پيشبرد اهداف متعالي انقلاب اسلامي موثراست و هر بسيجي بايستي اعتقاد راسخ و بسيجي وار در انديشه خدمت به اين آب و خاك باشد.

بیژن سلیمان پور ضمن تشریح دستاورد های بسیج گفت: بسیج در همه حوزه ها حضور فعال دارد و با کمترین توقع و بدون هیچ چشم داشتی در نهاد و جایگاه فرابخشی، فراسازمانی و خارج از سیستم اداری نقش ایفا کرده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بسیج متعلق به نهاد و سازمان خاصی نیست، افزود: مردم در تمامی عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب ازبرکات شجره طیبه بسیج در نظام جمهوری اسلامی با رهبری امام راحل، بهره مند شده اند.

در ادامه سرگرد علمدار فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان بهارستان توضيحات مبسوطي را در خصوص برنامه هاي مدنظر هفته بسيح ارائه دادند؛
شایان ذکر است ،تهيه و اعزام اتوبوس هایی بمنظور پشتيباني حمل و نقل و اياب و ذهاب حاضرين در برنامه ها و همايش هاي مختلف هفته بسيج ، تهيه اقلام مورد نياز بمنظور تجليل از بسيجيان نمونه وخانواده هاي معظم شهداء و اهتمام در محوطه سازي مربوط به مزار شهداي گمنام نسيم شهر و ... از جمله برنامه های اجرایی بود که اشاره شد.

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار