برگزاری نخستین هم اندیشی کارگروه برنامه ملی شهاب

نخستین هم اندیشی کارگروه برنامه ملی شهاب با حضور مدیرآموزش وپرورش شهریار، رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران و سایر مسئولین منطقه برگزار شد .

کد مطلب: ۶۸۴۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران،مجید پارسا، مدیر آموزش وپرورش شهریار گفت: برنامه ملی شهاب یعنی تفاوت ها را دیدن و گام اول در این راه، شناسایی است .

وی در ادامه با اشاره به نقش استعداد های برتر در جامعه بیان داشت: شناسایی و هدایت استعداد های برتر در پیشبرد اهداف و توسعه یک جامعه نقش بسزایی دارد.

سپس نادری رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل ضمن تقدیر از زحمات کارگروه منطقه وبا توجه به اینکه شهریار اولین منطقه در استان است که دانش آموزان پایه چهارم در طرح شهاب به پایه هفتم وارد می شوند ،گفت: 8 نفر از همکاران مجرب در منطقه شهریار برای اجرای ادامه فعالیت شهاب در منطقه به اداره کل معرفی شدند که پس از گذراندن دوره آموزشی در مازندران به دانش آموزان جهت هدایت بیشتر کمک می کنند.

دراین هم اندیشی ،محمد آقاخانی معاون آموزش ابتدایی گزارش کاملی از فعالیت های شهریار در 3 سال گذشته ارائه کرد و درخواست کرد که شیوه نامه تکمیلی در خصوص اجرای برنامه در متوسطه اول (پایه هفتم) از سوی اداره کل به منطقه ارسال گردد تا با برنامه ریزی دقیق طرح شهاب اجرا گردد.

/ خبرنگار: سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار