فرماندار رودان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودان:

نماز تاثیر انکار ناپذیری در مقابل بحران های اجتماعی در جامعه دارد

فرماندار رودان گفت: نقش نماز در تربیت دینی نسل آینده بسیار پر رنگ است و نماز تاثیر انکار ناپذیری در مقابل بحران های اجتماعی در جامعه دارد.

کد مطلب: ۶۸۴۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، احمد محمودی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودان جان باختن جمعی از هموطنانمان را بر اثر حادثه تاسف‌بار زمين لرزه در مناطق غرب كشور را تسلیت گفت و اظهار داشت: درگذشت هموطنان عزيز در اين حادثه را به تمامي خانواده‌هاي داغدار تسليت عرض مي‌كنم و براي مصدومان اين زمين لرزه آرزوي بهبود و سلامتي دارم.

وی همچنین بر لزوم نقش ایمن سازی و مقاوم سازی مدارس جهت کاهش هر گونه حوادث و بلایای طبیعی تاکید کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رودان خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش با تربیت فرزندان و نسل آینده وظیفه مهمی بر دوش دارد و انصافا همه دستگاه ها وظیفه پشتیبانی و حمایت آموزش و پرورش را برعهده دارند.

احمد محمودی با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان هرمزگان با موضوع نماز و فضای مجازی نقش نماز را در تربیت دینی نسل آینده بسیار پر رنگ عنوان کرد و افزود: نماز تاثیر انکار ناپذیری در مقابل بحران های اجتماعی در جامعه دارد.

محمودی تاکید کرد: با توجه به ارتباط مستقیم نماز در تمام مراحل زندگی و رشد فکری و علمی، به این فرهنگ والای دینی در مدارس توجه ویژه شود.

فرماندار رودان در ادامه به برخی مشکلات حوزه آموزش و پرورش در شهرستان اشاره کرد و خواستار واگذاری رایگان فضاهای ورزشی به مدارس و افزایش سهمیه گازوئیل سرویس های مدارس شد.

محمودی توسعه و گسترش سواد آموزی را در سطح شهرستان را حاصل تلاش بی وقفه آموزش و پرورش در این حوزه دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار