معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تشریح کرد:

برنامه های هفته کتاب و کتاب‌خوانی در استان همدان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان برنامه های هفته کتاب و کتاب‌خوانی در استان همدان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۶۸۳۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، حسن‌آقا یوسفی گفت: ویژه برنامه های هفته کتاب و کتاب‌خوانی همزمان با سراسر کشور با شعار «آينده روشن با خانواده كتاب خوان» در سطح استان اجرا می شود.
یوسفی با اشاره به تلاش براي افزايش كيفيت وكاهش قيمت كتاب‌ها با هدف دسترسی آسان دانش آموزان، تصریح کرد: انتظار مي رود خانواده ها در نهادينه كردن فرهنگ مطالعه و كتاب خواني بيش از پيش تلاش كنند و شرايط را براي دسترسي فرزندانشان به كتاب‌هاي مناسب مسائل مورد نياز و روزجامعه فراهم کنند .
وی افزود: همچنین شایسته است خيرين مدرسه ساز، در كنار كار خداپسندانه ساخت و تجهيز مدارس، براي تجهيز كتابخانه هاي مدارس، کتابخانه‌های کلاسی و نهادينه كردن فرهنگ مطالعه بیش از پيش با آموزش و پرورش همكاري كنند .
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در ادامه با اشاره به برگزاری همايش دانايي وتوانايي با حضور وزيرآموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: در اين همايش از 300 نفر از برگزيدگان حوزه كتاب و كتاب خواني تجليل مي‌شود که 6نفر از این دانش آموزان از استان همدان هستند.
یوسفی از برپایی 50 هزار نمايشگاه كتاب در 50 هزار مدرسه سراسر کشور خبر داد و افزود: معرفی دانش آموزان موفق در موضوع کتاب خوانی، استفاده از نويسندگان مشهور براي سخنراني در جمع دانش آموزان و بازدید از کتابخانه‌های عمومی سطح شهر از جمله برنامه هاي مدارس استان در هفته كتاب و کتاب‌خواني است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار