رسانه ها جاذبه های گردشگری البرز را معرفی کنند

خبرگزاری پانا:مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز بر لزوم ورود رسانه ها برای معرفی جاذبه های گردشگری این استان به مسافران نوروزی و ساکنان البرز تاکید کرد.

کد مطلب: ۶۸۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛احد شریفی به یکی از اهرم های قدرتمند در توسعه صنعت توریسم و گردشگری اشاره کرد و گفت: کشورهای توسعه یافته کنونی که در حوزه گردشگری از درآمدهای سرشاری برخوردار اند، تبلیغات و اطلاع رسانی را محور برنامه ریزی های خود قرار داده اند.

وی افزود: برهمین اساس در این کشورها نقش رسانه ها و مطبوعات به عنوان مهترین ابزارهای توسعه صنعت گردشگری بی بدیل است.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری البرز خاطر نشان کرد: کشورهای سرآمد در حوزه گردشگری و توریسم با استفاده از رسانه ها جاذبه های گوناگون تاریخی، گردشگری، فرهنگی وهنری و ... خود را به تصویر می کشند و از ظرفیت های خود به بهترین شکل بهره مند می شوند و درآمدهای سرشاری را عاید کشورشان می سازند.

احد شریفی با اشاره به پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری استان البرز بر ضرورت ارتباط هرچه بیشتر مسئولان با رسانه ها تاکید کرد وگفت: وجود چهارمین جاده زیبای جهان (چالوس)، موزه ها، باغ پرندگان، باغ لاله ها، دریاچه نمک اشتهارد و... در این استان به عنوان بخشی از جاذبه های البرزاست؛ اما آن طور که باید و شاید به مردم شناسانده نشده است.

وی افزود: مسئولان امر می بایست با ورود رسانه ها به این حوزه و شناساندن جاذبه های گردشگری استان البرز وارد عمل شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار