سخنگوی شورای شهر تهران:

استخدام بازنشستگان در شهرداری بلامانع است

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه شهردار تهران موظف به تهیه گزارش ۱۲ ساله گذشته شهرداری تهران ظرف ۱۰۰ روز است، گفت: این گزارش دی ماه به شورای شهر می رسد.

کد مطلب: ۶۸۲۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، علی اعطا روز یکشنبه در نشست خبری خود گفت: گزارش عملکرد ۱۲ سال گذشته شهرداری تهران هنوز شورا ارائه نشده است. هدف از تهیه این گزارش این است که روشن شود مدیریت جدید شهرداری چه چیزی را تحویل گرفته است و باید مشخص باشد که کارنامه چهارسال آینده با چه چیزی باید مقایسه شود.

به گفته سخنگوی شورای شهر تهران، این گزارش دی ماه به شورا می رسد.

اعطا همچنین با اشاره به وضعیت مصوبه برج باغ‌ها در پایتخت افزود: تصویب برج باغ‌ها در سال ۸۳ بود، در حالیکه طرح جامع به عنوان طرح بالادست سال ۸۶ تصویب شده است. دستورالعمل ماده ۱۴ قانون زمین شهری پیوست طرح جامع تهران است که بر اساس آن ابطال مصوبه برج باغ در شورا تاثیری در توقف برج باغ‌ها نمی گذارد.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: شورای شهر تهران باید حرکت هماهنگی با شورای عالی شهرسازی و معماری برای اصلاح پیوست طرح جامع داشته باشد. پیشنهادی آماده برای اصلاح این پیوست در جلسات آتی ارائه می شود.

اعطا گفت: بر اساس ماده ۷۱ قانون خدمات کشوری سمت هایی از جمله روسای سه قوه، معاون اول رئیس جمهوری، نواب مجلس و اعضای شورای نگهبان، استانداران سفرا، معاونین وزرا می توانند بازنشسته باشند. بر اساس قانون تقسیمات کشوری مستخدمین رسمی در معاونت شهرداری پایتخت باشند مشمول به کارگیری معاونان وزرا هستند که بلامانع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار